• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Inget och Allt x']

    Datum: 2009-03-09 Tid:21:09:51 Publicerat i: Foto/Fotobomber
    Ännu en dag har genomförst/genomlidits/genomdagats/genomhoppats/genomglatts/genomvandrat/genomskrattats.. jaoh. Du bestämmer själv men idag är det i alla fall en dag mer frammåt på året än det var igår. Här sitter jag i badrocken med håret invirad i en sunkig gammal turkos handduk och funderar på vad som ska göras här näst. Jag bestämde mig då för att skriva det här lilla inlägget. Inte för att jag vet vad  jag ska skirva >-< SOM VANLIGT!

    Aja, Jag har fått en autograf från "Star Pilots" X'D som sjunger låten "Higher" i Melodifestivalen ^^ Hehe. Bara för att jag tycker den är ägig X') Jag o Jossan o hennes lilla inföding Alicia åkte till stan för att shoppa något intressant till Jossan. Och se.. där var dem! Bara sådär X') Och då var man ju bara TVUNGEN att ha en liten autograf. Jossan och Alicia fick också autografer, även om de inte tycker att låten ens är särskilt bra. Whatever. Dåligt värre att den där dumma "SNÄLLAH SNÄLLAH SNÄÄÄÄÄÄÄÄLLAH"-låten vann över dem! *MUTTRA* Jag tycker SNälla snälla snälla håll tyst >-<

    Hm. Vad skönt det vore om det kunde bli sommar nu. Jag längtar efter att få känna gräset mellan tårna och känna solstrålarna leta sig fram på min kind och färga mig gyllene =] Det är så mysigt med sommar. Men tyvärr så måste man stå ut med det här oändliga blasket av snöblandad gegga som kletar sönder skorna innan det kan bli varmt och torrt igen.

    Just ja! ^^ Idag har syrran och jag Tränat. Jajamen TRÄNAT! Ni hörde rätt! ^^ Vi har haft en egen INTENSIV gympalektion och vi var mycket duktiga, om jag får säga det själv lixom :] Dessutom så ska antagligen jag Jossan och lillsyrran Maria börja träna på ett "gym". Det är ett litet gym med typ en sak av varje, men vad spelar det för roll om man bara ska gå en gång i veckan och inte har lust att betala flera tusen? Då duger det här gått och väl :) Ska bli riktigt skojigt tycker jag. Kanske behöver ja inte ha sådär himla ont i ryggen längre..

    Hmm.. ska jag kanske ta och ge ett litet musiktips kanske? :) Okej. här kommer några bra låtar (utan särskild ordning)
    x It´s not over - Secondhand Serenade
    x Over and Over -Three Days Grace
    x Decode -Paramore
    x The only Different between....... -Panic! at the disco.
    x Boulevard of broken songs -Greenday v.s Oasis (Bättre än orginalet! MYCKET bättre :)
    x Whithout you -Mariah Carey
    x Carry on my wayward son -  Kansas
    x Higher -Star Pilots (måste ju bara ha med den X'D Eftersom ja har autograf å allt!)
    x Umbrella -Vannilla Sky
    x The river flows in you (Bellas Lullaby) -Yiruma (Något för Pianoälskare :D)


    Jah, asså förlåt för att jag är så himmla lat. Jag har verkligen tänkt att fota nya fina bilder och fixa till dem. Men det blir ju liksom aldrig av. FÖRLÅT att jag lägger in samma gamla tråkiga bilder hela tiden. ANtar att ni liksom vill se något nytt. SKa se till att skärpa mig! *Ge sig själv en käftsmäll* Sååååja. Nu ska de nog fixa sig. SKa fota och lägga in fräsha bilder snart. LOVAAAAAAAR!

    Här kommer lite blaj si så länge ^^

    ert


    rere

    gfg

    tt

    e

    ee4

    fdfdf

    OOH! Jag vill bo där :D så himmla fint! ^^

    sdsd

    SNyggt med vitt vitt å vitt! :D<33
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback