• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Sjuk, topmodel, resa, sommar & berg.

    Datum: 2009-03-18 Tid:17:30:57 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    *Usch* Jag är sjuk. >.< Det är inte särskilt roligt alls. Så jag sitter bara och kollar på TV hela dagarna. OKej, det har bara gått idag och igår så sååååå länge har jag ju inte varit sjuk. Men i alla fall. Det är störande och jobbigt.

    Så jag skriver ett litet inlägg för att ha någonting att göra. Smart vah? :) Men som vanligt vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.

    Jag har nyss sett på toppmodell. Tänk att man ska behöva se ut sådär för att kunna betraktas som vacker >-< Och dessutom så klagar ju till och med domarna på att de inte är vackra nog. Det är ju egenltigen inte klokt tycker jag. MEn jag gillar Tyra Banks lite faktiskt :) Hon är en smart och obitchig modell och det är coolt tycker jag ^^ HEhe, ja jag vet att dte är lite fjolligt kanske att sitta och glutta på Americas next top model, men det är ju faktiskt riktigt skojigt. Dessutom så är det roligt att se alla roliga sätt de fotar modellerna på :) Haha.

    DEssutom så har jag fått min efterlängtade glass idag X'D Och det var riktigt gott faktiskt. Men inte riktigt lika gott som de där glassarna jag la in bilder på, tror jag inte i alla fall.

    DEt börjar bli VÅÅÅÅR i luften. *Ta ett skutt* Och jag ÄLSKAR våren :) Då är snart det här slafsiga, äckliga, fuktiga, bruna och leriga borta. Och snart blir det sommar med grönt gräs, sol och värme. Ska bli ASBRUN i år ^^ Det har jag bestämt. Måste ta och köpa en ny bikini tror jag. Men är asful. Vilka vill ha sommar? <--skriv JA i en kommentar X'D

    gg

    Hit vill jag<3 Till öland :)



    Och jag längtar till FInlandstugan<3 Det är så mysigt där! Bild från Hangö -Finland.



    Och jag vill RESA!! ;D





    natur.jpg H&auml;rlig natur image by pentax45

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jossan ^^

    JA JA JA JA JA JA JA xD

    2009-03-18 @ 19:10:21




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback