• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Aldrig som jag tänkt mig..

    Datum: 2009-05-09 Tid:19:26:57 Publicerat i: Dikter, Tankar & Funderingar
    Ingenting blir någonsin som jag tänkt mig. *sucka* Vet inte vad jag ska tycka om håret. Det blev ju "INTE SOM JAG TÄNKT MIG". Före-, och efterbilder får vi se OM/när de läggs in. Ska försöka blogga lite oftare. Kanske lite kortare inlägg som detta då och då, utan bilder. Aja, vet inte riktigt vad jag ska tycka om håret, blev inte som jag tänkt mig.




    Tycker att bilden förmedlar så himla mycket. Typ lite som man liksom känner ibland.
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback