• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Årets första dopp ^^

    Datum: 2009-05-17 Tid:23:10:44 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Ville bara tillägga att jag tog ÅRETS FÖRSTA DOPP idag :) Efter att jag hade vart med Sandra och  Jossan så stack jag, MAria, Nathalie, Sanna och Johannes ner till Achsjön (kan inte stava) där jag, Maria och Sanna badade ;D Eller badade och badade... vi doppade oss i alla fall och simmade omkring ett litet tag ^^ Det var lite skojigt tycker jag.

    Vanligtvis så brukar jag ju vara mycket tidigare med att bada i sjön. I år blev det inte alls särskilt tidigt. Men skojigt att ha det gjort i alla fall och det var mycket uppfriskande ^^

    Jag gillar Achsjön, trots att den är en iskall källsjö. Det har varit en gruva där :) Så den är himmla djup och min brorsa talade om att det finns aslånga gångar på botten av den, eftersom det har varit en gruva :S Då blev jag rädd X'D



    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback