• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Davids båt, bada & sola.

    Datum: 2009-05-31 Tid:23:20:31 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Idag har jag förutom att fira då och grilla med mormor. morfar, moster och kusin så har jag solat =) Det var supermysigt och jag tror faktiskt att jag blev LITE brun i alla fall!

    Efter grillningen, fikningen och solningen så stack vi iväg till Stenviken ett tag och solade och MAria och jag Badade ^^ Det var riktigt skönt faktiskt! Årets ANDRA dopp idag då =D

    EFter det så stack jag hem, jobbade på den där SKITANS HÄSTPROFILSBAJSET (X'D) ochhade vattenkrig med Sanna och Maria. Men självklart så gaddade de två små snorungarna ihop sig mot mig X') Stygga var dem! Jag gick in när jag fick en sticka i foten X'(

    Pappa hjälpte mig med stickan. Tro det eller ej men min pappa är PROFFS på att ta ut stickor! Han skulle kunna bli en sån där "Stick-uttagare" på heltid =P DÅ skulle vi snart bli miljonärer.

    Efter att stickan hade stuckit (HAHAHAHA)  så stack (hahhahahaha) jag, Maria, Natha, Johannes och David ut med Davids fina motorbåt =) VI åkte in ne bit i slottsparken och det var en mycket skojig tur X'D "NEEEJ, AKTA BÄBISARNA! KÖR INTE ÖVER BÄBISARNA! SLUTA! STANNA! NEEEEEEEEEEEJ" ^^ EN replik från mig och MAria.

    Vi stötte på en fiskare i parken. Vi hälsade en massa gånger men han blängde bara vidare på sitt fula fiskespö utan någon napp X') Hähä.

    Jah, det var väl min dag då. Ha de så GÖTT ^^ Stick er inte på några sticksiga stickor =) HEJDÅ!

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback