• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Grodsafari

    Datum: 2009-05-10 Tid:00:13:58 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    "Oh my God, there is a toad on the road".

    Igår så betsämde sig Natha, jag och Maria oss för att ta en liten promenixare runt kvarteret. Klockan var typ runt 10.00-10.30 och dte var jättemörkt. Helt plötsligt så stannar jag upp och hör någonting. *SPLATT-BLATT-BLATT* Och så ser jag någoning som hoppar bara nån decimeter framför mig och jag skriker X'D Haha.. SNart ser jag att det är en SKITSTOR äcklig padda X') Den gillade tydligen regnet.

    Efter några äckliga foton så fortsätter vi och bara några meter senare så hör jag återigen det HEMSKA SPLATT-andet och ännu en PADDA hoppar omkring. Det visar sig att vi får gå på värsta grodsafarin =) ALlt som allt så såg vi 7st paddor + en liten groda. Det fanns antagligen massor mer men det var alldeles för mörkt för att se dem. Men det var nog tur det, grannarna hade nog inte uppskattat ännu några tjejiga-fjoll-skrik från mig som jag kastade ur mig varje gång jag hörde "the sound" :)

    Hehe, inte varje dag som man går på Grodsafari inte!

    rtrt 

    Egenfotat av MAria i mörkret X'D
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback