• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Hitch

    Datum: 2009-05-29 Tid:23:33:59 Publicerat i: Film & Böcker


    Såg denna film nyss, med Will SMith. Måste säga tat dte är en MYCKET MYCKET bra film! ^^ Jag älskar den i alla fall. Sevärd för de som gillar romantiska komedier. Will SMith var lika het som vanligt. =)

    Citerar ett citat av Sandra "Het som en raket, från en annan planet" ^___^
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Anonym

    Ja visst är hon söt! En busig gammal golden-dam i sina bästa år. Härligt att äntligen få rulla sig i gröngräset förstås. =) Ha en bra helg!

    2009-05-29 @ 23:55:46
    URL: http://mummisss.blogg.se/
    Postat av: Annette Jönsson

    Tack detsamma.

    Förresten håller med om att filmen är toppen.

    2009-05-30 @ 00:10:42
    URL: http://nurseannette.blogg.se/
    Postat av: sandra O

    hehehe,,, visst e filmen bra!!! e lite smått kär i den filmen,,, och det e ett super citat :)

    2009-05-31 @ 20:48:02




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback