• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • JOGGING - 1mil.

    Datum: 2009-05-03 Tid:14:17:59 Publicerat i: Träning & Hälsa
    Idag var jag duktigt :) Har joggat/promenerat EN HEL MIL! Slå det om ni kan X'D
    Trög nog, som jag är ibland eller kanske ganska ofta enligt vissa, så drack jag en massa vatten innan jag stack iväg. HYPERSMART? Ja verkligen >.< *sarkastisk* Detta ledde SJÄLVKLART till värsta hållen. Grr.. Men tillslut så joggade jag i alla fall och den gick över lite :) 

    Efter ca 20meters jogging så kom jag ihåg varför jag aldrig brukar jogga. Jag hatar det ju X'D De e ju liksom asjobbigt. Man blir svettig, kladdig och äcklig med fett hår. Man kippar efter luft och flaxar med armarna samtidgt som benen känns som höga styltor med tunga platåskor längst ner som bara släpar efter. Tungan hänger ut ur munnen och svetten rinner i pannan. Låter det najs kanske? Nej skulle inte tro det! ^^ Men det är BRA. Väldigt bra och därför vill jag jogga ÅTMINSTONE 1ggr i veckan. Det borde jag väll klara? NÅgon som vill peppa mig? X'D 




    HAHa X'D Känner igen mig! Nån mer som gör det? ^^

    p.s Jossan, du är skyldig mig 10kr! ^^
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jossan

    JUST JA!!! xD haha ska lämna dom i morrn om jag ser dig ;)Och om jag kommer ihåg pengen x')

    2009-05-04 @ 17:13:20




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback