• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Kåre, Sleepy Hollow och piano.

    Datum: 2009-05-14 Tid:22:30:29 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel

    Idag så var jag först hos Kåre och körde hästar :D Det var SKOJIGT! ^^

    Efter det så stack jag till Jossan och vi såg på Sleepy Hollow. Mycket bra film om man får säga så :) Hehe, det var skojigt! Efter Jossan så stack vi ner till kyrkan för att fortsätta renoveringen av vårt lilla rum. Mycke najsigt blir det! SKa lägga in bilder när det är HELT klart =)

    När vi hade fixat lite i rummet så gick jag ut i stora kyrksalen och där stod den...den svarta flygeln. Jag kunde bara inte låta bli! Jag menar en äkta och superfin FLYGEL! EN flygel där Bengt Almen spelat och låtit en massa ljuva toner sprida sig i rummet. Jag spelade "The River FLows in YOu", JoAnna hörde mig. Och hon tyckte tydligen att jag skulle spela låten på mötet den 14 juni.

    Jag sa att jag skulle tänka på det. Blir så himla nervös och spelar fel när folk lyssnar >.< Men det är ju så himmla kul, vill så gärna ha en flygel. Så vad tycker ni, SKA JAG SPELA PÅ ETT MÖTE I KYRKAN? Vågar jag? :S

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Fredrik

    haha. dina fingrar fick ett eget liv och råkade trycka på en tangent och vips? :D jodå, varför inte. det är väl bara att du sitter framför pianot i flera dagar utan mänsklig kontakt och sedan har du det i huvudet och du kan sitta där framför dom och äga dom!

    2009-05-15 @ 09:01:50
    URL: http://paracol.blogg.se/
    Postat av: Jottan

    Jaa de tkr jag ;D

    2009-05-15 @ 20:04:23




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback