• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Marknad.

    Datum: 2009-05-29 Tid:23:20:34 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Idag så vare då FInspånga-marken! =) SKojigt! jag bara ÄLSKAR Finspånga-marken. Visserligen så var jag typ fortfarande sjuk och mådde inte särskilt bra på morgonen, så jag skippade skolan. Jag mådde faktiskt inte bra, men marknaden måste man ju gå på liksom. Det går ju inte bara att missa den.

    Först så gick jag en runda med Jennie och Linda. Det var riktigt mysigt ^^ Då blev det enda som jag shoppade en strut med en gammeldags-kokosboll på ^^ Hähä, hittar aldrig något typ.

    Efter det så gick jag hem ett tag och väntade på Jossan som ringde mig när hon hade slutat. Då stack jag ner till marknaden för att träffa henne =) Vi gick ett tag, sedan så sprang vi på (märk ordvalet SPRANG, Jossan har en tendens att rusa genom marknaderna X'D) min brorsa, hans kompisar och hans tjej Natha ^^. Då slog Natha följe med oss och gick ett tag. Mötte Sanni också och hon gick ett tag med oss innan hon försvann.

    Natha, jag och Jossan gick omkring ett bra tag och det var nu som den riktiga shoppingrundan började. EN munk, en coca-cola och en bit LJUVLIG grillad kycklingg på pinne :) Hähä, storshoppare idag var jag! ^^ Nu hade vi saktat ner tempot ganska bra ^^ *klappa Jossan på huvudet* Duktig FLICKA!

    Jah, det var i stort sätt min marknadsdag ^^

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jossan

    Mahaha visst var jag mkt mkt duktig ^^ hahah

    2009-05-30 @ 11:22:18




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback