• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Morsdag-funderingar.

    Datum: 2009-05-30 Tid:00:21:02 Publicerat i: Bakning & Recept

    Ska baka något till morsdag, men kan inte bestämma mig för vad. VIlken av dessa röstar du för? Eller har du något eget förslag? ^^

    Leilas underbara mazarintårta

    Masarintårta med färska bär.

    Vaniljbullar (solbullar eller seglarbullar doppade i strösocker)

    Vaniljbullar.

    Banankaka

    Banankaka =)

    Gräddtårta

    Grässtårta med frukt ^^

    Hmm. kommer inet på något mer nu.. KOM MED FÖRSLAG!! X'3

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Linda

    Åhh.. Leilas Mazarin tårta <3 (L)

    2009-05-30 @ 10:13:24
    Postat av: Jossan

    Masarintårta då ^^ hehe

    2009-05-30 @ 11:16:57
    Postat av: Fredrik

    Den översta :D

    2009-05-30 @ 19:26:23




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback