• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Orientera och flyga häst ^^

    Datum: 2009-05-19 Tid:23:33:08 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Idag så har jag då varit i skolan. Vi hade Matte-prov.. USCH! =( Men jag tror ändå att det gick ganska bra, eller hoppas på det rättare sagt. Sedan så hade vi dessutom ett "sluttest" i svenska :S Grrr.. läskigt. Och sedan, till råga på allt, så var det  ORIENTERING på gymnastiken! GAH!

    Jag. Skog. Springa. Karta --> BANG! --> AJ! --> *tut tut tut tut* (ambulansen)

    Hähä, näh men den här gången så gick det ju ganska bra ändå hehe.. Men jag och rötter i skogen går verkligen inte bra ihop X'D Ett exempel: Jag och Cicci var ute i skogen någon gång i nian, något med gympan, och jag hamnade ju då lite efter. Cicci ser en lite uppstickande rot och tänker "Den här kommer nog Hanna att snubbla på". Bara några sekunder senare så hör hon mig snubbla till och säga AJ X') haha, det är då bara jag som lyckas! ^^

    Ridningen var kul. Det gick bra och vi "flög häst", jag hade Sprite. ´Vi hade ett hinder som inte var mer än en decimeter högt och ändå så larvade hans sig :S Han tänkte nästan stanna ett litet tag och jag kände hur han drog sig åt sidan. MEn jag manade på honom, trots att det är det där med vägran framför hinder som jag är så rädd för, som om ingenting hade hänt och det gick skitbra :D Han var lite si så där försiktig vid alla skutten men jag bara drev på och tänkte "Nä, nu sjutton hoppar vi! " och så gjorde han det =) Har nog kommit över den där rädslan så gott som helt nu. lite stolt över det faktiskt med tanke på hur lite vi ändå HAR hoppat.  Nu för tiden så ÄLSKAR jag att FLYGA häst :D

    Hare bra allihopa och en liten pålysning till er som läser men INTE kommenterar. KOMMENTERA! =D jag ÄLSKAR kommentarer och det värmer verkligen i hjärtat när jag ser dem :)

    Linda, du är duktigast<3 Bra gjort ^^ Tack

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Linda

    Vad har jag gjort ? XD

    2009-05-20 @ 08:53:19




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback