• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Salta Jordgubbar.. >-<

    Datum: 2009-05-26 Tid:13:40:23 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel

    Jag varnar alla, I am Falling into the sickness. Idag är jag bara i skolan på grund av att vi ska rida senare. Jag vill verkligen inte missa ridningen. =)

    Stockholm igår va väll kul, men det var varmt som i en kokande gryta >.< Alldeles för varmt för att slösa bort hela dagen på värdelös shopping x'D Jag hittade liksom ändå ingenting. Men dte gjorde inget. Det var ju rätt mysigt ändå och jag fick ju vara med Jossan för omväxlingskull =D Det var roligt.

    Jag, Jossan, Sophia och Fredrik åt ju dessutom på Mc Donalds X'3 SÅ jag fick äntligen min efterlängtade hamburgare<3 Dessutom så sa en jordgubbsförsäljare åt mig att jag var vacker. Inte för att jag tror att han menade det eller något.. Han ville kanske bara sälja.. men det var ändå, det är nog förstå gången någon har sagt något sådant till mig..

    Jag börjar bli stressad igen. Så himmla mycket att göra i skolan igen. =P Men det får gå, snart är dte ju i alla fall SOMMARLOV! ^^ Det ska bli så himmla skönt och då ska jag skriva :P Skriva det jag har påbörjat och så gärna vill avsluta.

    Hmm.. får se om det blir nån skola i morrn. Vi ska till Siemens.. WOOHUU *sarkastiskt* De haer tydligen försökt att få mig att gilla TEKNIK. HRMF! Som om det kommer att funka. Jag och teknik går ungefär lika bra ihop som salt och jordgubbar >,<

    bye bye =D



    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Linda

    DU MÅSTE KOMME IMORN!! : #

    2009-05-26 @ 13:46:00
    Postat av: Jossan

    Jaa haha kul varee <33333333333333

    2009-05-26 @ 18:30:00




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback