• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Städning SUGER! >.<

    Datum: 2009-05-23 Tid:12:36:57 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Idag ska man då vara med Sandra. Fick städa hela skafferiet och kylskåpet i morse. >.< *sucka* Varför ska alla stöka till så himmla mycket jämt? Jag kan inte förstå det. Mamma blir galen, jag blir galen, ALLA BLIR JU GALNA PÅ DET! Grr.. att man inet bara kan hålla ordning på saker och ting, jag kan tydligen inte heller klara av det. MEn tänk så mycket enklare det skulle vara om alla verkligen HÖLL ordning på saker och ting. Då skulle man slippa städningen =)

    Jaja, nu får vi som om ordningen håller sig resten av dagan i alla fall. Jag satte ju liksom lappar vart de mesta av sakerna skulel stå, borde inet det räcka? Annars blir jag faktiskt sur ^^ Vi är INTE femåringar!

    Aja, nu väntar man i alla fall på Sandra<3 SKa bli skojigt att va med henne. Det var så länge sedan. Hejdå allihopa.

    p.s kom igen med kommentarerna då ^^ Stå för ni tycker X'D *asg* (bara de som läste "Hanna har ordet" fattar)
     


    Jag kommer antagligen att bli en sån där när jag blir gammal >.< DET VILL JAG INTE! Men visst ser ni likheten!
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Linda

    Stääädaaa...

    2009-05-23 @ 16:32:43
    Postat av: :)

    hje fin blogg hörru! :)

    2009-05-23 @ 20:35:13
    URL: http://pullover.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback