• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Usch usch..

    Datum: 2009-05-27 Tid:22:47:16 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Inget skojigt alls att vara sjuk. Föresten så fick jag ändå inte vara hemma och vila något utan fick jobba på inlämningsuppgiften inom Hästprofilen. Jag ska fixa "Ett eget stall" tills på Tisdag.. Wohu. Det lär jag ju hinna med SUPERBRA.. :P

    På fredag är det i alla fall Finspånga MArken :D Det ska bli jätteskojigt! Jag ÄLSKAR marknader =)

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: CHRISTINE:D

    RÖSTA PÅ MIG SOM VECKANS BLOGG GÅ IN PÅ MMIN BLOGG OCH LÄS MER:)<3

    2009-05-28 @ 21:40:18
    URL: http://lifebychristine.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback