• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Terränghoppning Min dag ^^

    Datum: 2009-05-12 Tid:21:56:29 Publicerat i: Träning & Hälsa



    Idag har man då hoppat terrängbanan :) Det var mycket roligt får jag lov att säga! Förra gången vi hoppade så var jag livrädd. Jag vågade bara hoppa ett enda hinder. Men idag så hoppade jag faktiskt ALLA utom ett =D Så det är jag MYCKET nöjd med. Greyson är en toppenhäst<3 När vi kom till galoppsträckan så lät vi hästarna verkligen sträcka ut och gasa på. Den här gången njöt jag, det är alldeles underbart! Det är någonting som liksom inte går att beskriva utan man måste liksom uppleva det för att verkligen förstå den härliga frihetskänslan man känner :) Man FLYGER! ^^

    Hehe, när jag flög över ett av hindren så kunde jag inte rå för att göra ett litet glädjetjut X'D "WOOHO" skrek jag, fast lite dämpat då. Vet inte om någon hörde X')

    Hehe, innan på gympan så hade vi Spinning i 35min med en puls mellan 150 slag/min. Det var inet så jobbigt trots allt. :P Lite skojigt faktiskt med en Jennie som desperat försöker hålla igång ett samtal mellan flämtningarna och en jag, röd i ansiktet och vit över munnen av ansträngning, som försöker svara så gott jag kan =) Hehe, men de där sketans sadlarna gjorde så himmla ont i rumpan! Inte bra, inte bra.

    Sedan, efter gympan och innan ridningen, så kunde jag verkligen inte hitta mina ridbyxor. Förtvivlat så lånade jag stackars Mimmis mobiltelefon (sorry för tat jag slösa pengar *rowdna*) och ringde hem till mamma. Jag lät väll nästan lite hysterisk i telefonen och mamma kunde inte hitta byxorna. Alla i omklädningsrummet var typ tysta och lyssnade på mig. Sen säger plötsligt Linda: "Men de ligger väl där hanna?"   Och självklart, SJÄLVKLART så ligger de där i en hög på golvet medan jag morrar i telefonen som en ilksen tiger.. *suck* Det är då bara jag som lyckas med sånt där X'3

    Nu  har jag tränat FYSIK i typ 1h och 20 min. Håll tummarna för mitt prov i morrn! 

    Borde jag sluta med bloggen? Ingen kommenterar ju iaf. liksom >.<

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Linda

    Det gick juh bra :D

    2009-05-13 @ 07:39:52
    Postat av: Fredrik

    Haha. det händer bara dig? xD Haha sorry men jag kan inte sluta småskratta lite.

    2009-05-13 @ 14:08:59
    URL: http://paracol.blogg.se/
    Postat av: Jossan

    Jaa de där sadlarna gör as ont!! ;o Har fortfarande ont i rumpan xD de borde sätta dit kuddar!^^

    2009-05-13 @ 16:45:03




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback