• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • I skogen med Jossan & Nellie bilder :D (FULA)

    Datum: 2009-10-28 Tid:02:28:12 Publicerat i: Foto/Fotobomber

    Det här är bilder från i måndags :) Ursäkta förseningen men när jag skulle ladda upp bilderna i måndags så var inloggningen på Blogg.se tydligen avstängt ^^ Så det får bli idag istället. =) Ni får ursäkta att de är så fula, har inte orkat fixa till dem x'D Orginal orginal.. :P MEN FORTFARANDE COPYRIGHT! ^^

    Idag var jag och fikade med en med Reggie-mössa btw x'D Mycket skojigt. :) När jag kom hem så var jag lite med Natha och vi såg på Hannah Montana filmen X') HAHA :D Mysigt<3 :D BYE BYE










    Någon hade redan börjat julpynta :D | Sheee´s too sexy x'D


    HAHA x'D jossan tog ett SKUTT! ;D


    Usch.. så kom ja med på en bild.. sminklös. Bara för att Jossan blir bra på ALLA bildeR! *morra avundsjukt*


    Nellie blev blöt X'D




    Vem har eldat på lövet? :O











    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: ida

    åh, fin hund. jag vill också ha en eurasier!

    2009-10-29 @ 11:45:11
    URL: http://tjyvarochbanditer.blogg.se/
    Postat av: Jossan

    HAHA fin fina bilder duu x) Måste vi göra om! :D:D

    2009-10-29 @ 15:20:01
    Postat av: Sophie :)

    Riktigt fina och härliga bilder :D

    2009-10-29 @ 15:25:41
    URL: http://ettlivsomblondin.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback