• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Data-Flumm.. WIIIII X'D

    Datum: 2009-10-10 Tid:00:20:56 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Idag vaknade man senare än vanligt då, så himla skönt med sovmorgon till tio! :D EFter det enda lektionen för dagen så bestämde sig jag och Linda oss för att va och vi stack iväg med hennes mamma för att handla först. ( Linda bor i Ljusfallshammar så vi skulle ju åka med hennes mamma hem :) Underligt nog så var det faktiskt ganska kul X') HAHA, de bjöd mig  på korv också! (A) :) Jättesnällt<3

    När vi kom hem till Linda så satte vi oss vid datorn och flummade loss helt galna i flera timmar X'D ASSSÅ, så himla kul hade vi!! x'D *ASG* Bara skratt, flumm och dumheter Haha X'D Stackars er som råkade ut för det. Ber om ursäkt! X') HAHA ^^ Vi åt också en varsin MumsMums =D Jummy, jummy! ^___^

    HAha.. Linda Ramlade av sängen å en massa för att vi skrattade så dant :) VI måste göra om det snart X'3 HAHA! ^^ Måste hitta bra offer till nästa gång, eller hur? :)

    Efter vårt flumm så blev vi trötta och gick därför och tröttade ut oss ännu mer, spelade WII X') HAHa. VI körde mest svärdfäkting och det går inte att förneka att jag ägde x'3 HAHA! Fick seriöst damp på det! ^^ Men skitskojigt! :)

    Sedan hann vi inte så mycket mer eftersom jag skulle åka med kvart över 6 bussen hem då vi skulle till mormor och äta. :) SÅ vi hoppade omkring i kylan ett tag, i väntan på bussen, sa hejdå och så stack jag iväg hem :) Jag var skithungrig eftersom det ändå jag ätit på hela dagen var en korv och en mumsmums (då har jag räknat med frukosten :P) Så direkt när jag kom hem så stack vi ner till mormor där vi åt mat och såg på idol. Detv ar riktigt mysigt. Glass fick vi också !^^

    Klockan tio så stack vi hem igen. Jag ville nämligen kolla på "The fast and Furious" som är en av mina favoritfilmer. Kan det bli ägigare eller? X') Snygga killar, action, spänning och heta bilar *dreggla* ^^ Men nu är den slut och det är väl min dag också. :P

    I morgon blir det kanske stan.. hehe.. så.. nu orkar ja inte mer.. :) HAHA X'D HEJDÅ!



    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Aysel Lale R

    - jo det gör det :) kollade också på dom nyss :)

    2009-10-10 @ 00:37:28
    URL: http://lales.blogg.se/
    Postat av: Takai

    svar;

    hihi, vadå göra? :D

    2009-10-10 @ 01:36:14
    URL: http://takai.blogg.se/
    Postat av: Linda

    HAHAHA x)))) Skit kul hade vi! så där roligt har jag inte haft på länge ;]]]]!!! haha xD <3

    2009-10-10 @ 09:10:51
    URL: http://123minsida.se/Lindasfotosida
    Postat av: maria

    :) just nu försöker jag vakna till liv.. vad har du för dig då?

    2009-10-10 @ 12:31:46
    URL: http://iiaaa.blogg.se/
    Postat av: Lisette

    Hej Hanna!<3

    The fast and the furious är riktigt bra! :D

    Skulle du kunna kika in på min blogg och hjälpa mig välja mobil?

    Blir väldigt tacksam :)



    Kram!

    2009-10-10 @ 14:15:52
    URL: http://lisetteridefors.blogg.se/
    Postat av: Elin

    Fin blogg =)

    2009-10-10 @ 14:23:04
    URL: http://elintoreborg.blogg.se/
    Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

    jaa helt ok :D

    2009-10-10 @ 14:44:39
    URL: http://menjagvetinte.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback