• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • I have no answer..

    Datum: 2009-10-12 Tid:18:07:11 Publicerat i: Hanna har ordet
    Hur kan man frysa, när man är varm och hur kan man skratta medan man gråter?


    Jag råkade se den här bilden på google och oj vad mycket känslor som vällde upp då jag såg den. Bilden säger så mycket.. mer än 1000 ord brukar man säga och den här bilden talar verkligen för sig själv. Vad ska jag skriva? Finns det några ord som passar till den här bilden? Jag kan inte svara på det. Krig är så fruktansvärt och det är oskyldiga som drabbas hårdast av det. Det är inte alltid man får se den här sidan av kriget. Man får jämt se den tuffa, hårda sidan med soldater i raka led och stela ansikten. Men vad många inte kan se hos dessa soldater, tvingade att lämna sina nära och kära och dra ut i en strid de inte vill ha något att göra med, så finns detta. Ingen kan hålla masken för evigt.. Jag har inget mer att säga. Jag låter bilden talar för sig själv.
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: SOFI - fotoblogg

    svar: Sitter i soffan med 100 täcken runt om mig ;)

    själv?

    2009-10-12 @ 18:28:18
    URL: http://fallenbehind.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback