• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • My day yesterday and today so long :)

    Datum: 2009-10-11 Tid:13:03:40 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Det blev sent igår så därför har jag inte skrivit något inlägg :) Men det gör jag nu. Vi, mamma jag och MAria, åkte till stan för att shoppa lite men efersom vi inte hade så mycket pengar så blev det inte så mycket ^^ DEssutom så hittade jag inget heller förutom läder/mocka-band som jag ska fixa mitt armband med eftersom det håller på att gå av. Kan fota när det är klart! :D Maria köpte också ett par nya, väl behövda, skor som jag tyckte var skitsnygga! :) *se bild nedan*

    Efter stan så kom jag hem och hade lite tråkigt i ca en timme. Sedan så betsämde sig jag och Jossan oss för att gå ner på finspång och fika ^^ Dock så vard et stängt överallt och vi gick därför till älskade LIDL X'D Haha.. där köpte vi "ALmondys Daimtårta" som vi glatt fettade i oss i vårt lilla rum i kyrkan. Det var läskigt för vi var helt ensamma i den stora läskiga kyrkan X'D Haha. VI sjöng också en massa, pratade och sedan när vi fikatklart och diskat så gick vi upp i stora salen och jag tränade "The RIver FLows in You" på pianot inte idag :P

    Efter det så var klockan så mycket attd et bara var att gå hem. Väl hemma så möttes jag av en massa god lördags-mat som jag smakade lite på  trots tidigare ätna sötsaker (A) X') Haha. Och efter¨det så badade jag och så såg vi på film. En RIKTIGT bra film om jag får säga så ^^ Den hette "12 rounds, extreme cut" och var MYCKET spännande och bra :) I like it! ^^ Hehe.. sevärd för er som gillar action och spänning. Dock så gillar jag the bad guy mer än hjälten X'D HAHA!

    DEt var vad jag gjorde igår då. :) Idag spelade jag i kyrkan, efter många om och men och tveksamheter fårn min sida. Jag gjorde bort mig på sista tonen, sista ackordet.. *suck* Men annar sså gick det riktigt bra trots att pianot va freaky och att jag aldrig spelat på det och att det var miljoner mycket människor :o :p Om jag är nöjd? Kunde ha gått bättre och usch va pinsamt det var på sista ackordet! >.< Fast ingen utom jag verkar ju bry sig..

    Mer än så har jag inte hunnit med idag och snart kommer Sandra för att dampa vidare med mig =) Det ska bli kul! ^^ Jag skriver nåt ikväll! :) Efter alla bajs-glosor jag måste plugga in. Men vi ses :) BYEBYE!

     
    Det är SÅÅÅ gott! x'D GAH! JAG KAN INTE SLUTA ÄTA!! AAAH!^^

    twelve_rounds_ver2sm.jpg image by xofsk
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Fröken Viktig

    Vilken fin blogg du har :)

    2009-10-11 @ 13:07:16
    URL: http://www.frokenviktig.com
    Postat av: Jossan

    Hehe de va skojiigt du =D PRECIS de är bara Du som hakar upp dig på de felet så sluta upp nu va ;)) Alla andra tyckte de va skiit bra! Va nöjd istället :)<3

    2009-10-11 @ 14:52:46
    Postat av: sanna

    Hejsan, allt bra med dig idag? :)



    http://lolad.se/

    2009-10-11 @ 16:36:06
    Postat av: crippe

    Väldigt fin blogg och du har intressanta inlägg kommer följa denna framöver. Hälsa gärna på hos mig med.

    2009-10-11 @ 20:58:43
    URL: http://chuckbazzz.blogg.se/
    Postat av: anne-Marie

    JA DET VAR BRA SPELAT,JA DET ÄR GOTT MED KAKOR MEN INTE NYTTIGT.

    2009-10-11 @ 22:19:52




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback