• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Nejseful och BuYeah! x'D ( Jossan och Hanna)

    Datum: 2009-10-07 Tid:23:23:40 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Idag var jag med Jossan en kortis eftersom hon kom till mig typ vid fem eftersom hon hade praktik och grejjor. Men vi lyckades ha ENORMT roligt med min fitness-boll ^^ HAHa<3 OCh sedan låg vi (jag i sängen och Jossan på golvet) och kom på en massa fina ord^^ Om man vänder så att man får motsatser i Josefin så blir det " Nejseful" x'D *ASG* och så mitt namn "BuYEAH! X'D (Ha=Bu, na (som i nae) = Yeah) *ASG* så tröga är vi X'D

    Och så ANk-lagade X') och en massa som ja inte kommer ihåg. Men kul var det i alla fall och vi är ju så himla knäppa! ^^ Sedan så var ju dagen slut och jag tror att alla kan gissa vad jag typ gjorde resten av tiden. Jag gick faktiskt på en Nellie-promenad också, alldeles ENSAM ute i mörkret. Det var uppfriskande, läskigt och mysigt =)

    Jag fotade inget idag. Det blev bara inte så tyvärr. Men ska försöka fixa det så snart som möjligt. :) Men så äre.. HAHa.. GODNATT!

     
     
    En SKITSNYGG bild från festen x'D Hade inte så många och det här är den enda där jag ser LITE normal ut ^^ Det fanns en bild på oss alla tre, jag Aleksandar och så.. kommer inte ihåg namnet.. Nej vad pinsamt! :o Men iaf så tog ja inte den eftersom jag verkligen såg ännu värre ut en på den här bilden X'D :o UH!
    Å sen då blev det en HET bild på mig och Linda x') I skolan! ^^ oj det blev visst två. Och så asvlutar jag med en underbar bild på mig och Jossan från IDre X'D  Bara heta bilder idah! ^^
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Linda

    Herre Gud, jag ska inte säga nått

    2009-10-08 @ 14:40:24
    Postat av: Jossan

    HAHAHHA De va as kul! x'D Men den där bilden på mig var dock mindre kul ;'O Men men :p

    2009-10-08 @ 17:17:35
    Postat av: Denise

    SV: Ja precis :)



    Nej jag gör inte så mkt alls, sitter här och sjukar mig :p Du då?

    2009-10-09 @ 13:20:16
    URL: http://denisegk.blogg.se/
    Postat av: jennie

    fin blogg du har :D gå gärna in på vår och kommentera om du har lust :)

    2009-10-10 @ 16:16:12
    URL: http://jennieerika.blogg.se/
    Postat av: jennie

    fin blogg du har :D gå gärna in på vår och kommentera om du har lust :)

    2009-10-10 @ 16:16:14
    URL: http://jennieerika.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback