• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Bakardag med Sandra (förra veckan, torsdag)

    Datum: 2009-09-14 Tid:19:24:48 Publicerat i: Bakning & Recept
    I torsdag så var jag ju med Sandra som sagt och vi bakade en mycket god kaka. =) Tänkte bara lägga in lite smarriga bilder på det! :D Hehe, så här kommer dem!


    HAHA X'D Hon ser helt drogad ut stackaren. Men gott vare tydligen :) Sandra är RIKTIGT snygg btw, även om bilden kanske inte visar upp hennes starkaste sida<3 =D


    Först så bakade men själva botten. Sedan hällde man på den smarriga kokos-toscan! ^^
    (oj de här såg konstigt ut men så fåre bli X'D)


    Sedan satte man in kakan i ugnan i ca 10min till =D Här är resultatet.


    Den blev kladdig och god. Tips! Frys in den i typ ett dygn & ät den sedan utan att tina. SUPERGOTT!


    Hihi vet inte vad Sandra gör här? Kanske försökte hon ta en egobild men hade för mycket zoom? :D FIna ögon har hon iaf<3 :D

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Marina

    sv: tack detsamma....

    2009-09-14 @ 20:21:24
    URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/
    Postat av: Ida

    sv. tack det samma :)

    2009-09-14 @ 21:15:47
    URL: http://moaidaamanda.blogg.se/
    Postat av: sidy

    åh gud så gött!

    2009-09-14 @ 22:31:36
    URL: http://sidy.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback