• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Café-bussen.

    Datum: 2009-09-04 Tid:16:47:27 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Idag är det äntligen fredag. Jag bara ÄLSKAR fredagar! :D Nu ska jag snart iväg till min gode vän Sandra. Vi ska va och sedan vid halv åtta så ska vi sticka  till Missionkyrkan för att vara med på "Café-bussen". Det ska blir lite roligt. Har aldrig varit med på den förut och det är en buss som vi ställer på centrum (arrangerat av kyrkan :D) fär kristna ungdomar finns som man kan prata med och grejjjor. IDag är ju skolfesten och så är det ju en massa fulla perosner där och så.. så jag ska vara med å typ.. prata med de som vill prata, bjuda på fika, visa att jag inte dricker osv. =) Får se vad som händer, blir nog kul.

    BYE BYE!


    Så här ser bussen ut...................neeh skojja bara! ^^

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: cinthia

    hej hej!

    tack till kommentaren och tippsen =D

    Min vovve har fåt tillbaka aptiten, men vi får lura henne lite =D

    vi har märkt att om vi lägger i hennes mat i kattens matskål, då vill hon äta upp den, men inte om den är i sin egen matskål :S

    sjuk va?



    ha en bra dag

    2009-09-05 @ 01:00:30
    URL: http://smilingwhiteangel.blogspot.com/
    Postat av: Ida

    SV: Haha, självklart! ;) Då borde ju min heta chokladmonstret... ;)

    Puss

    2009-09-05 @ 09:09:49
    URL: http://idabjelkert.blogg.se/
    Postat av: lovisa

    frän buss :D

    2009-09-05 @ 09:19:00
    URL: http://lovisaerikssonn.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback