• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Farmtown ^^ Haircut? :D

    Datum: 2009-09-16 Tid:23:12:04 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Idag var man ju tvungen att släpa sig till skolan igen då. Egentligen så var jag nog inte riktigt frisk och mådde lite si så där. Men det var ju såhär att det var dags för skolfoto! SÅnt FÅR Man ju inte missa liksom. Jag missade fotograferingen i ettan eftersom jag va sjuk och jag fick ju inte va sjuk det här året med :S Så det var bara att pallra sig till skolan och bita ihop. DEssutom så längtade jag ju efter min Linda<3 =D

    Det var rätt kul i skolan, trots blöööh-lektioner, och fotograferingen gick bra, tror jag. Efter skolan så stack jag hem till sorken (Jossan) efter typ en halvtimmes beslutsångest om vart vi skulle va ^^. Tror inte att jag behöver säga vad vi gjorde? :D Jo, kaffe och Top Model å sen så satt vi vid datan (körde Farmtown X'D), övade lite på Jossans musikal och snackade. Mysigt var det och vi bestämde även att vi skulle till stan å shoppa på lördag :D JIPPIE!

    Har även beställt tid för klippning, nästa onsdag klockan tio över sju. Väldigt sent tycker jag men nu är det i alla fall bestämt, efter ca 4 veckors krångel! X'D GE FÖRSLAG PÅ HUR JAG SKA KLIPPA MIG! :D NEED FÖRSLAG!



    Jossan på mitt pyjamas/födelsedags-party ;D



    Såhär ser mitt hår ut nu, ge förslag på klippning! ^^
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: sandreeew!

    Tack det samma :)

    2009-09-17 @ 14:56:09
    URL: http://sandrawann.blogg.se/
    Postat av: Tobias Å

    Tack så mycket. kul du gillar bilderna =)

    2009-09-17 @ 21:21:31
    URL: http://streetphoto.blogg.se/
    Postat av: sidy

    jätte fint hår!

    2009-09-17 @ 21:34:52
    URL: http://sidy.blogg.se/
    Postat av: Jimmy snyggjävel, du vet vem jag är ;D

    Jag tycker att du har jättefint hår :D men ja, gör som alla tjejer, toppa lite ;)

    2009-09-17 @ 22:15:25
    Postat av: Sandra

    Ditt hår är jätte fint som det är :]

    2009-09-19 @ 10:24:23
    URL: http://carcrashheart.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback