• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Höstdag =)

    Datum: 2009-09-28 Tid:22:27:21 Publicerat i: Foto/Fotobomber
    Idag har det varit en riktigt fin höstdag. :) Vaknade tidigt för att vara ordentligt färdig till ridniingen på morgonen och åkte iväg vid halv åtta till skolan för att komma i tid. Väl där så väntar jag på de andra i typ en kvart men bara en kommer (Linda) och så väntar vi ett tag till. Då ringer rektorn till han som ska skjutsa oss till stallet och säger att de fått ett mail i lördags om att ridningen var inställd. Liksom JIPPIE! >.< Vi åker upp till stallet för att kolla för säkerhets skull men no, no. Ingen ridning här inte.. >.< Va sur jag blir! Hade liksom gått upp och bytt om å grejjor i onödan när vi egentligen börjar 10! :o Dumma personer.. >.<

    Linda och jag åkte hem till mig ett tag och det är då vi tog de.. *host*... vackra bilderna  som ni kommer att få se nedan =) Sedan stack vi till skolan. Trälade oss genom skolan och så stack jag hem efter en handlingstur med brorsan. Sedan har jag typ inte gjort någonting. FIxat sista sakerna på svenska och tråkat och sett på Tv. Det är ungefär allt vilket är = BORING! :P

    Jag gick ut och fotade lite men hittade bara en massa tråkiga löv i vår trädgård så tappade sugen och gick in igen X'D HAHA. intressant intressant. öh, NEJ! :)

    Men nu kommer bilderna!




    Haha Linda ser så söt ut här så ja va tvungen att lägga in den X'D


    Den här bilden snackar vi inte om (A) ^^


    Mycket rönnbär i år :) = kall vinter ^^


    Några blommor lever än iaf :) <3


    Björken som håller på att blåsa omkull just  nu :o X'D





    Fågelholkisen :D

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jossan

    Hahah söta ni är då ^^ <3

    2009-09-28 @ 23:13:02
    Postat av: Linda

    ÅH HERRE GUD!! TA BORT X'''''DDDDDDDDDDDDD

    2009-09-29 @ 06:38:25
    Postat av: Takai

    Cuuutieee! ^__^ <3

    Ska vi lägga till varandra på bloglovin? :>

    2009-09-29 @ 11:48:07
    URL: http://takai.blogg.se/
    Postat av: Fredrik

    Haha Lilla Linda ^^ hoppas det blir en kall snöig vinter ^^ och inte mörk o slaskig

    2009-09-29 @ 18:00:46
    Postat av: Sandra Marinoni

    sv, jaa, det ska bli spännande :) haha, har inte heller varit där förrut :P

    2009-09-29 @ 19:17:52
    URL: http://marinoni.blogg.se/
    Postat av: Anonym

    sv. jaa, jätte gott :) fina bilder!

    2009-09-29 @ 21:15:22
    URL: http://lindblommalin.blogg.se/
    Postat av: Emma

    Hej Hanna! :D Du är medlem i mer-trafik, du kom upp när jag startade internet :P Haha, vad kul. Fina bilder föresten! :D

    2009-10-02 @ 12:58:17
    URL: http://absolutelyemma.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback