• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Vad-har-jag-gjort-idag-inlägg.

    Datum: 2009-09-01 Tid:22:39:50 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Idag har det varit en helt okej dag. Ingen skola, bara körning med hästarna ute i skogen :) Mycket skojigt! Jag går nämligen en hästprofil på gymnasiet som gör att jag får rida en gång i veckan, teori en gång i veckan och så får jag åka och köra nordsvenskar i skogen ca två gånger per termin. Det är verkligen superroligt och det känns verkligen som om vi börjar komma någonstans nu!

    Som vanligt *suck*, så glömde jag ju att ta med mig kameran :( Verkligen synd, särskilt den här gången för den här gången hade vi nämligen med oss, inte ett, utan två små nordsvensk-föl! ^^ Guud, va söta de är! =D Vill bara gosa med dem. Hehe. Jag lyckades ta mig igenom dagen utan alltför många olyckor och det var roligt att äntligen få börja köra vagn. Haha, men kan berätta att lilla Linda gjorde en liten skruttibangbang-snubbel när vi tomkörde ^^ Man hörde ett "wooo-uuuuh" och så såg jag att hon nästan fallit omkull, hade fallit omkull X'D Men det gick ju bara ändå.

    Som sagt, det var skojigt. Hemma har jag inte gjort så jättemycket. SKittrött efter den långa dagen och så fick jag ju gå hem också, i värmen.. Så resten av dagen spenderade jag.. öhm.. lite överallt i huset och gjorde en del läxor. SKitintressant eller hur?

    Aja, det får vara dagens "vad-har-jag-gjort-idag-inlägg".
    BYE BYE!


    En bild på ett föl hos min kompis Anna (inte de hästar vi va hos idag. :)
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Linda

    Jag föll omkull XDD Dumma rot..

    2009-09-02 @ 07:39:11
    Postat av: ellinor

    hej, vad gör du :))

    2009-09-02 @ 08:32:06
    URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
    Postat av: Anna

    Är det mitt föl?? Kram Hjortkvarn

    2009-09-08 @ 09:55:46




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback