• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • GLAD PÅSK!

    Datum: 2010-04-04 Tid:16:12:01 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel


    Glad Påsk allesammans! :D Vet att jag inte har lagt in något på ett bra tag nu, men har som vanligt haft väldigt fullt upp. I torsdags var det sista skoldagen innan lovet och rektorn tog med sig några små levande kycklingar till skolan ^^ Så himla söta<3 Det livade upp en lite XD Sedan på lärjungaskolan så talade David om ämnet "Att höra Guds röst" och det var OERHÖRT intressant och superbra! VI fick dessutom prova detta i praktiken och det vars å himla coolt så det är inte sant.

    På torsdag kväll så gick jag dessutom ner på FInspång för att vara med på Cafébussen eftersom det var skolfest. DEt gick bra alltsammans och blev en lyckad kväll. Fredag fick bli en slappardag och vi åkte till farmor på påskmiddag. Fick leka med kusinerna också vilket jag tycker är skitkul ^^ De är ju så himla söta! :D Så det blev en väldigt mysig dag det med.

    Lördag tillbringade jag med att fixa och göra i ordning inför kvällens Iranska Bröllopsfest i Linköping. Nathas pappa har nämligen gift sig och vi var bjudna på festen :) DEt blev en väldigt rolig fest med god mat. Till förrätt blev det Hummersoppa och som huvudrätt Oxfilé med potatisgratäng, väldigt mumsigt. Massor av härlig dans blev det också och jag min stackare blev utdragen på dansgolvet av en Iransk kvinna XD Hon knuffade fram mig till bruden som tog mina händer och försökte få mig att dansa och ALLA tittade på miig x'3 Haha så himla pinsamt! Men det var ändå skitkul och tillsist så dansade både jag och min bror iväg med de andra ett tag på dansgolvet. Jag KAN verkligen inte sitta still när jag hör bra musik! Inte ens när vi sedan hade gått och satt oss så kunde jag sitta still. Jag bara MÅSTE dansa xD Underligt.. för ingen annan verkade ha samma problem.

    Idag vaknade jag sent, runt 12, och kl 2 blev vi nerbjudna på middag hos mormor med de andra kusinerna. DEt blev kyckling och potatisklyftor som även det var väldigt gott. VI har även suttit ute i solen och bara njutit av värmen mot ansiktet. jag ÄLSKAR Solen! :D Den är så underbar. Längtar tills vi tar upp vår pool som är 5m i diameter och 1,20m djup! Den ska jag plaska runt i i sommar! :)

    Nu ska jag snart bli hämtad av min faster eftersom jag ska va barnvakt åt Philip och Lucas ikväll när deras föräldrar ska på bio :P DEt ser jag fram emot och tror att det blir en rolig tid. ^^ Hehe. SKa ta med kameran så det bli kanske lite bilder också. Det märker vi.

    Nu har ni i alla fall fått er en liten uppdatering. Får se när nästa inlägg kommer :D
    Bye bye :) och Glad Påsk!

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Emma

    fin blogg! :)

    2010-04-04 @ 19:21:24
    URL: http://emmajohanssoon.blogg.se/
    Postat av: Tina (Beleza)

    Glad Påsk! :)

    2010-04-04 @ 21:07:35
    URL: http://beleza.blogg.se/
    Postat av: victoria

    haha ja ellerhur! :O

    2010-04-05 @ 00:12:02
    URL: http://andaras.blogg.se/
    Postat av: Anonym

    Glad Påsk! :)

    Tog rektorn med sig kycklingar? Haha! :)

    2010-04-05 @ 00:14:59
    Postat av: Annie

    ..Glömde ta med namn :/

    2010-04-05 @ 00:15:27
    URL: http://annienilzon.blogg.se/
    Postat av: Jasmine

    Sv: Tack så mkt!

    2010-04-05 @ 01:15:45
    URL: http://essatjej.blogg.se/
    Postat av: victoria

    jode är bra,

    hur är de själv? :D

    2010-04-05 @ 01:39:58
    URL: http://andaras.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback