• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Inte en särskilt bra dag.

    Datum: 2010-04-11 Tid:00:29:52 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Så, ska man kanske ta och skriva lite om sin dag då eller? Hmm.. finns inte så mycket att berätta och de få saker som går att skriva ner är inte särskilt roliga. Idag hade jag en riktig skitdag, ärligt talat. Det var en sån där dag då man bara tjuter åt allting, smått som stort. Hatar sådana dagar. De borde utrotas från jordens yta enligt mig, men tyvärr så vet jag ju att det inte går och jag tror att många flickor som läser detta kan känna igen sig.

    Hur som helst så började dagen kl 10 då jag var tvungen att med sömnen kvar i ögonen packa in hunden i baksätet och sätta mig i bilen för att åka till veterinären - akut. Det är nämligen så att hon har haft problem med sina knän sedan hon var liten men det hade varit bra nu ett tag. Vi har varit hos veterinären innan men man har inte gjort så mycket.  Nu så kom det i alla fall tillbaka och det har krånglat lite i typ några veckor. Men igår kväll så gick det inte längre och hunden fick skutta  fram på sina tre ben eftersom hon fick så ont helt plötsligt. Så det var bara att åka in till akuten. Vi fick smärtstillande efter en lååååååååååång väntetid och så sa veterinären att det kanske var något med höfterna istället :( Det hoppas vi verkligen inte för då kan vi få en massa jobb för att få henne helt bra. Vi tror dock fortfarande på knäna då vi kännt hur de hoppat när vi rört dem och så.

    Vi ska in på en nogrannare undersökning om någon vecka för att röntga och så, hoppas på riktigt goda nyheter för min lilla älskling<3 Vi gör vad som helst för att hon ska bli helt bra. Inte kul att ha ont i benen inte. Så där har vi en sak, jag blev jätteorolig för hunden och tjöt för det och har typ deppat hela dagen. Har en tendens att förstora upp saker något enormt. Klarar bara inte av att inte ens hunden mår bra. Dock så verkar hon lika glad  för det. Lite ont i benet hindrar inte henne från att springa omkring å vifta på svansen. Dumma lilla hund.

    Jag har faktiskt inte gjort så mycket mer idag. Deppade för att det kostade 1500kr för att låta veterinären KOLLA på Nellie och när jag kom hem så slog jag sönder syrrans spargris av misstag >.< Suck, det bara ÄR en sån DÄR dag! Usch.

    Men på kvällen så gjorde vi fruktsallad och jag fick köpa en Almondy Daim-tårta vilket piggade upp mig. Vi såg på Körslaget och en dålig film om Dracula. Men det blev rätt bra ändå. :) Sedan finns det inte så mycket mer att berätta just nu. Har inte hunnit med så himla mycket. Tror att alla kan ha sånna här depp-dagar ibland, jag vet ju dessutom att det blir bättre i morgon men det tröstar inte så mycket just nu. Allt ordnar sig, har bara varit så mycket just nu. Men man ska ju inte oroa sig för morgondagen, utan ta bekymmren de dagar de verkligen kommer: som det står i bibeln.. ( Ett bibelord jag fick upp när jag bara satt å deppa. Såg en siffra framför mig. 6. Och så bara fick jag Matteus i huvudet. Så jag bara, äsch jag slår upp Matt 6 och det första jag såg var orden "Vid Oro". Snacka om coolt!)


    Btw, jag ÄLSKAR TWISTER!



    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Foofie

    Glassen heter Spirello!!!!! <3

    Det hette den när jag var lite iaf

    2010-04-11 @ 05:46:08
    URL: http://foofie.blogg.se/
    Postat av: Jossan

    Naaw hoppas hon blir bra <3

    2010-04-11 @ 13:26:32
    Postat av: Foofie

    SV: Jo på en varm sommardag är de suveräna! Jo idag är det bra, tagit en promenad i solen och nu ska jag blondera håret lite mer haha

    2010-04-11 @ 17:39:22
    URL: http://foofie.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback