• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • The Bounty Hunter

    Datum: 2010-04-06 Tid:01:02:31 Publicerat i: Film & Böcker


    Såg den här filmen igår och den var skitbra! Precis så som jag hade förväntat mig att den skulle vara och jag är skitsur att den har fått så himla dålig kritik! Jag älskar den xD Den hade ju liksom allt: action, humor och kärlek, mycket lyckad! Rekomenderar den varmt!

    Betyg: 5 av 5
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Nemo

    Den är faktist riktigt bra..!

    2010-04-06 @ 02:42:02




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback