• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Veterinären idag då.

    Datum: 2010-04-27 Tid:16:38:56 Publicerat i: Familj & Vänner

    Såhär måste Nellie sett ut x'D<3

    Kom just hem efter en låååång och jobbig dag hos veterinären. Kom hem med en drogad, livrädd liten vovve med svansen mellan benen och skärrade ögon. Resten av dagen kommer gå åt till pluggning av kemi. Inte speciellt roligt men dessvärre nödvändigt. Vi fick inga resultat idag av Nellies undersökningar utan får veta under morgondagen via telefon. Det tycker jag inte riktigt om, vill träffa dem personligen och kunna prata igenom ordentligt. Men nu går inte det så jag får väl bara ta och finna mig i det. Dessutom så kan jag lova er att Nellie ALDRIG mer kommer vilja sätt sin tass på det där stället.. Min lilla älskling<3

    Nu måste jag plugga. Skriver något mer i kväll om jag hinner.



    Hihi här ser hon lite tokig ut allt xD :)
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Anonym

    gud vad söt! :D



    sv: hah det lät roligt! :)

    vad har du gjort idag?

    2010-04-27 @ 18:50:39
    URL: http://baracaroliine.devote.se
    Postat av: Mia

    Vad fin hon är! Vad är det för fel på henne? :/

    2010-04-27 @ 20:19:29
    URL: http://duvetmia.blogg.se/
    Postat av: Jenny Halvardsson

    sv: :)

    2010-04-27 @ 21:23:30
    URL: http://jennyhalvardsson.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback