• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Joggingtur

    Datum: 2010-08-26 Tid:20:17:59 Publicerat i: Foto/Fotobomber
    Kom nyss hem från 1.5km powerwalk och 1.5km jogging. Ser ut som en dränkt katt för det spöregnade men uppfriskande var det! Så ca 3km har jag motionerat udag, lite längre skulle jag tro, och snackar vi om mig så är det väldigt bra xD Hihi. Vi kan ju iaf låtsas, okej?

    Idag var det en ganska slapp dag. Började halv 10 med svenska men eftersom läraren fått ett annat schema så kom hon inte förrän efter 20min så det blev en väldigt kort lektion. Efter det hade vi långt hål så vi drog ut för att äta lite mat på Gallerian. Pizza och kebab blev det och sedan återvände vi för att göra vår favoritsyssla: spela kort! x) Efter det blev det religion och lite matte innan jag gick hem i spöregnet.

    För övrigt har jag haft det ganska tråkigt idag måste jag erkänna. Har varit ensam och typ inte gjort något alls förut min lilla motionsrunda då förstås. Dessutom börjar jag få ont i halsen och det är inte roligt. Kan verkligen inte bli sjuk igen nu!!!

    I helgen ska jag vara hundvakt med min syrra, en som heter Martin och hans tjej på den där pomeranian-kenneln där Maria arbetar ibland. Tror det blir väldigt kul och de små valparna är ju så EXTREMT söta! Helt oemotståndliga. Kanske man man sno en med sig hem i fickan nu när riktiga matte inte är hemma (A) x'3

     

     

    Folk säger att sommaren är över men det är den väl ändå inte förrän alla löv är oranga och faller ner från träden?

    Hur som helst: JAG HAR SOMMAR!

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Madde

    Vad kul! Tack så jättemycket! :)

    2010-08-26 @ 20:44:58
    URL: http://madeleinepeterssons.blogg.se/
    Postat av: Nina [earthangel.blogg.se]

    sv; jo de vart jättegoda :)



    haha typ, känns mer som godis än kakor ;P

    2010-08-27 @ 15:17:56
    URL: http://earthangel.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback