• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Veckan so far

    Datum: 2010-08-14 Tid:01:28:38 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    De senaste dagarna har jag haft besök av Mange så någon blogg har inte hunnits med. Det har varit mycket skojigt och vi hann med både badminton-match och bio med Johannes vänner. I onsdags var jag nämligen och såg filmen Inception med Brorsan, Natha, Mange, BC, Kirre, Pontus och Annika. Måste säga att det var en av de konstigaste filmer jag någonsin sett och den var extremt svår att förstå. Men jag tyckte ändå att den va riktigt bra! ^^ Väldigt speciell, men helt klart sevärd. Kanske kommer en recension senare.

    Som sagt, mycket att göra de här dagarna. Jag, Mange å syrran bakade kokos-lime-muffins härom dagen. Jag tyckte dock att de smakade lite tvål HaHa xD Så det är kanske inte ett recept vi använder igen inom en snar framtid. I torsdags åkte Mange hem och så har jag slappat så gott som resten av dagen.

    Fredagen började med att bli väckt halv nio på morgonen för att åka med Nellie till veterinären. Eftersom vår hund är sjukt rädd för djursjukhuset och veterinärer så var det inte direkt något jag såg fram emot och måste erkänna att jag va lite nervös och rädd för hur det skulle gå. Dock så klarade min lilla vovve det galant och det var verkligen skönt! Trots detta glada så har jag varit oerhört trött hela dagen och i princip vandrat omkring som en Zoombie.

    När jag kom hem från veterinären så förväntade jag mig en trälig, ensam dag i min trötthet men då va Natha och Johannes så snälla att de frågade om jag ville följa med dem, BC och Kirre till Linköping och Kisa. Givetvis tackade jag ja och det visade sig vara ett bra val för det blev mycket skoj. Först drog vi till Linköping för att köpa en tröja till Natha. Den fanns inte i hennes storlek tyvärr så vi fick bara gå omkring och kolla runt lite, vilket var mysigt det med. Efter Linköping så drog vi till Kisa för att hälsa på Nathas pappa, bror och lillasyster. Åkte även till Nathas pappas restaurang där vi åt god mat. På hemvägen råkade vi dock ut för ett litet missöde där kamremmen på bilen lossnade och vi blev stående på en mack tills pappa trängde ihop oss i sin lilla bil och körde hem oss. Bilen fick stå kvar och vi hoppas verkligen att den inte fick några alltför allvarliga skador, nu får det minsann va nog med skit tycker jag!!

    Allt som allt så har det varit en jättebra vecka än så länge :) Ser fram emot vad helgen har att erbjuda.
    Tro inte att jag glömt bort Ölands-bilderna! Håller på att redigera dem så håll ut! De kommer. Skickar med ett litet smakprov iaf:

     

    Jag älskar dig min lille voffs<3

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback