• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Ölandsbilder del 2

    Datum: 2010-08-19 Tid:01:36:00 Publicerat i: Foto/Fotobomber

    Campingen X) Fin lera i mitten pågrund av alla skyfall xD

    En vacker "stenstrand" där jag å Nellie sprang omkring på alla stenar och njöt till fullo av livet med ett åskväder i horisonten. Så vackert!

    På rad..

    Bästaste pappan!

    SKogspromenad.

    En MÅNSTEN! :'O


    Så söta ihop<3

    Min<3

    Lights from above.

    Snurrat

    Love<3

    Vårt förtält =D

    Vi åt grillad mat utanför husvagnen och sjöng "Kumba-Ya" på kvällen =D

    Åskoväder. (Älskar bilden)

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback