• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Bye bye Finspång - Hello Bredaryd =D

    Datum: 2010-12-09 Tid:23:53:59 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel

    Vill bara tala om för er att i morgon bär det av till Simon igen i lilla Bredaryd.

    Kommer antagligen inte hinna skriva något innan jag kliver på bussen i morgon och när jag väl är det brukar jag inte blogga ;) Vi får väl se.

    Annars skriver jag nog nåt på söndagkväll. Om jag hinner. Annars blir det väl på måndag.. om jag hinner.. eller tisdag.. kanske.. eller onsdag..................





    HEJDÅ x')

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback