• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • I... am... BORING!!!!!!!!!!!!

    Datum: 2010-01-08 Tid:17:00:23 Publicerat i: Foto/Fotobomber
    Hade kul med Jossan & Sandra igår. Vi flummade runt, åt tacos, drack fruktdryck med ciderkaraktär och såg på bra filmer. Det blev väldigt mysigt och vi hann med en hel del skoj, men halv fyra så gick Sandra hem och jag och Jossan fick äntligen vår efterlängtade sömn! Vi var nämligen aströtta. Vi somnade nästan direkt även om Tindra, Jossans hund, försökte väcka oss. Vi vaknade vid tjugo i elva och slappade typ fram till halv ett. Sedan gick jag hem. Resten av dagen har jag spenderat här framför min dator med jättemycket ondhet i ryggen å magen >,< Förkyld är jag också! Skitdag!! Hoppas i morron blir bättre.

    Tänkte i alla fall slänga fram några bilder från Stenviken-utflykten ^^ De är som vanligt inte så jättefina och oredigerade men men.. Jag ska försöka fota FIN-bilder någon dag! Inte bara sånna här bilder som man ser vad jag har gjort under dagen utan FINA bilder XD Som man bara kollar på att det är fina. Får se om jag lyckas med det.

    THROUGH MY WINDOW -har trååkit xD


    RÖKEN ÄR ROSA OCH LILA! JAG LOVAR! :o


    Det är mörkt i mitt rum xD


    SNowman says hello xD Jag älskar mina runa högtalare. ^^ OKej, erkänner att jag har OERHÖRT tråkigt så det är därför jag lägger in en massa störda bilder HAHA xD nu får jag lägga av!!




    STENVIKEN-FOTOS


    EN bild på Natha får inleda vår lilla resa XD VI fick tränga ihop oss i lilla bilen, Natha ser inte ur att klaga i alla fall x)


    Jaah såhär såg det ut xD Mitt fina stenviken var bara is. :)


    Vi borrade i isen för att kolla hur tjock den var. Den var ca 3.5-4dm tjock så vi kunde lätt ha kört ut och sladdat med bilen på isen om vi hade velat xD


    Sedan gick vi på äventyr xD Över HELA sjön till andra sidan bara för att liksom x) Hihi
    Victor | Jag -Hanna | Maria | David | Johannes | Natha



    Nellie var också med och sprang. =)


    Här ser ni brasen och.. min pappa tydligen :D





    Pappas nya jobbarbil är såå ful!! xD


    Hade visst inte så många bilder :o Här är den sista! :o
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: SOFI - fotoblogg

    svar: åh, tråkigt att höra! Usch, jag hatar att vara sjuk, inte alls kul!

    2010-01-08 @ 17:44:24
    URL: http://fallenbehind.blogg.se/
    Postat av: tobbe

    Hej! Tobbe har börjat blogga igen! Bloggen kommer handla mest om pappakänslan hur roligt det ska bli att få känna hur det är att bli pappa! Lite provocering kommer också finnas med! Kommer även får se händelserna och lite annat smått och gott! =)

    Anledningen till varför jag slutade var att det kom upp vissa saker som jag ej kan nämna här, men det var också för min kamera gick sönder. Men nu är man på fötterna igen =) Ta en titt om du vill!

    2010-01-08 @ 17:56:39
    URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/
    Postat av: Anni

    sv: sådär. varför har inte dagen varit bra?

    2010-01-08 @ 19:23:48
    URL: http://annizplace.blogg.se/
    Postat av: Claudia

    haha eller hur :P

    2010-01-08 @ 19:27:41
    URL: http://claudiias.blogg.se/
    Postat av: Jossan

    De va mkt kul o mys :)

    2010-01-08 @ 22:12:13
    URL: http://[email protected]




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback