• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Hannas day :D

    Datum: 2010-01-05 Tid:18:43:18 Publicerat i: Skönhet
    Idag tog man en låång sovmorron vilket var väldigt skönt. Jag hade absolut nada inplanerat för dagen vilket var mycket skönt och behövligt. Behövde vila lite och ta det lugnt, dessutom så har jag haft skitont i kroppen idag :o :) Men men.. Första tiden av dagen slappade jag, städade och vet inte riktigt mer. Gick ut med syrran och Nellie för att busa i snön vilket var mycket mysigt! =)

    VI hade jättekul men helt plötsligt kunde Nellie inte stödja på båda bakbenen :S HOn har haft problem med bakknäna förut, de har hoppat ur led och grejjor så att vi fick dra dem tillbaka försiktigt, så det gjorde jag den här gången med och då gick det rätt bra. Men hon har haltat en del idag. Hoppas verkligen inte att det är den där dumma skiten som ska komma tillbaka på min älskade lilla vovve<3 Hon har varit bra nu ju. Hon hade i alla fall buskul i snön i sin heta vintermundering som syrran sytt xD Jag borstade henne i morse så att typ.. hela underullen försvann (fäller den 2ggr om året ^^) så vi tänkte hon frös kanske lite (A) SÅ vi drog på henne en halsduk också! xD HAHA gulliga Nellie<3 SNyggaste vovven i stan.

    Sedan satt man och slappade vid datan ett tag. Försökte ladda upp dessa bilder men eftersom det tog typ en kvart för varje foto så blev jag sur xD HAHa. Men se, skam den som ger sig! Här har ni de där fotona XD FIck dessutom reda på att jag hade NAMSDAG GRATTIS TILL MIG OCH ALLA ANDRA HANNOR :) Hihi, fick reda på det genom att Victor kom hit med en massa chokladkakor<3 :D Så glad blev jag! Han bakar mycket bara för min skull och det är jag SÅÅ glad för :)

    På kvällen såg jag G.I JOE och den va rätt bra ^^ FAst ganska väntat =) Inget speciellt men riktigt mysigt, bra och passande för denna kväll. :) I morron blire mer foton för då ska vi ut på isen och tända brasa. Det blir skoj!
    Nu lägger jag ner det här :D Vi sees! HEJDÅ!



    Här ser ni kappan jag köpte =) Frös asmycket när vi fota lite snabbt så gjorde värsta fula minen xD Så däfför fick en bit försvinna ^^


    HÅRFÄRGNING!


    MAria visar hur hon vill att jag cuttar hennes hår ^^


    FÖRE                                            EFTER
    Haha ser typ ingen skillnad men xD HAHA det ÄR stor skillnad. FÅr ta bättre bilder ^^


    FÖRE                                            EFTER


    AJa det syns inte så bra på bild men det är STOR skillnad och hon blev ursnygg ^^


    Härfärgen hon använde ^^



    NELLIE-BUS!









    Nellie rullar sig i gamla Nyårsraketer HAHAHA XD Hon ville busa med dem men jag å MAria bara skrek "NEJ" så  hon slängde dem på backen å attackerade ett fryst gosedjur x'3


    Nej inga mer stora hundbilder xD Det får bli några miniatyrer i slutet för de som vill se.


    MAria ville också va med och leka XD


    Reaching for Mharya xD





    JULKLAPPAR -lite bilder på julklappar XD Bara nåra! ^^








    Najs med sånt där i julklapp tycker jag x)


    Ansiktsmasker gillas xD Dessa är av "smaken" choklad och fudge-kola! xD COOLT!


    De här söta fötterna fick jag av min mormor hihi i julklapp eftersom jag jämt fryser xD de är jättesöta i verkligheten men asfula på bilden :( SKa fixa fint foto nån gång! :)


    Fick även denna parfym som jag älskar. :) Blommig, söt och kryddig på samma gång =)

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Anni

    fin kappa!

    2010-01-05 @ 21:26:46
    URL: http://annizplace.blogg.se/
    Postat av: Claudia

    mysigt mysigt! =)

    2010-01-06 @ 11:02:13
    URL: http://claudiias.blogg.se/
    Postat av: Paula

    sv: jorå det är 25 minus och jag är förkyld. men det är rätt skönt. ligger i soffan, dricker te och kollar på sex and the city medan mannen pysslar om mig. =)



    hur är allt där då? hur gick det med vovven sen? hemskt söt är hon.



    2010-01-06 @ 11:43:25
    URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/
    Postat av: Claudia

    jaa eller hur, haha sitter och känner mig som en isbit :/

    2010-01-06 @ 16:32:09
    URL: http://claudiias.blogg.se/
    Postat av: Paula

    jag tror att jag lyckats lägga till dig på bloglovin. ibland vill den inte med mig. men jag lägger till. =)



    min mammas hundar fick nåt slit på tassarna nu i kylen. så det blir fler och kortare promenader.

    annars kanske man kan köpa skor till dom.. vetefan om dom skulle gilla det dock. =P

    2010-01-06 @ 17:41:16
    URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/
    Postat av: Sanne - bloggdesigner

    Tack så mycket :)

    Jag använder typsnittet Tahoma.

    2010-01-06 @ 18:55:33
    URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
    Postat av: Elin

    Fin blogg =)

    2010-01-06 @ 19:09:31
    URL: http://elintoreborg.blogg.se/
    Postat av: mamma nette

    vilka superfina bilder av nellie speciellt. Victor bakade så goda kakor att jag friade och fråga om han ville bli min svärson hihii

    2010-01-07 @ 03:01:00
    Postat av: Nataly

    Söt hund! =)



    Tänk på att det finns salter i raketrester som är riktigt farligt för hundar. Så hon inte får i sig något och trillar av pinnen bara. =/

    2010-01-07 @ 07:28:04
    URL: http://natalysdaily.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback