• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • I need fotos...

    Datum: 2010-01-05 Tid:01:12:25 Publicerat i: Film & Böcker
    Idag drog man in till stan då :) Jag hittade en jättesnygg kappa på rean som jag gillade mycket men va lite osäker på om jag skulle köpa, så jag skickade mms till några vänner för att fråga dem om råd XD Det slutade med att alla tycket jag skulle köpa och så blev det. Nu matchar jag och VIctor perfekt i våra heta kapp-jackor :D
    (Hittar inte kamera-sladden så kan inte ladda ur korten!! DUmma dumma kabel!)

    Efter stan så färgade jag syrrans hår och klippte lite på luggen :) Hon blev mycket nöjd och jag har självklart dokumenterat detta med snygga foton som ni nu vet varför jag inte lagt upp :) Men i morron tror jag att jag ska ta en liten fotodag! Så då blire snygga foton på bloggen ^^

    Vid halv sju kom min älskade VIctor på besök. VI drog till affären för att handla mat och lagade den sedan. Efteråt blev det film, även brorsan och Natha var med denna gången :) Det var skojigt och filmen var riktigt bra faktiskt. ANimerad och rolig, tyckte Victor iaf kan jag ju tala om XD Han dessutom spela lite kina-schack efter filmen och se på en inspelad serie innan VIctor fick skjuts hem. På vägen hem till honom så fick vi syn på ett par stora rådjur typ mitt i finspång jue XD Nellie fick typ damp å flög över stackars VIctor ^^ HIHI men kul vare.
    Sedan tog kvällen slut och här sitter jag. :) I morron är jag lite ledig från allt och ska nog fota! :D
    VI ses då! ^^



    Denna filmen såg vi :) Riktigt kul faktiskt xD
    Men tänk om det faktiskt SKULLE regna mat från himlen? Det skulle ju vara riktigt.. hemskt, äckligt och.. blöööh XD Fy sjutton va feta alla människor skulle va! Dock tycker jag att det minsann skulle kunna regna lite mat hos de fattiga länderna. DE behöver det. Inte feta svennar som vi xD

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Victor

    hihihi vi matchar varandra jättebra nu ju! :D ser ju lite mogna ut (a) och filmen var skiitrolig xD skrattade ju hela tiden! :D

    2010-01-05 @ 12:03:57
    Postat av: Paula

    visst är det smidigt med mms! vad gjorde man innan det fanns lixom! =)

    2010-01-05 @ 13:44:20
    URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/
    Postat av: mathilda

    jättesöt blogg!:D

    2010-01-05 @ 16:11:44
    URL: http://mathildasspot.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback