• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Längdskidor :D

    Datum: 2010-01-03 Tid:00:48:10 Publicerat i: Träning & Hälsa
    Idag var man med pojkvännen, vi åkte längdskidor :) Det var väldigt mysigt fast jag sög ganska så rejält på det xD Men det gjorde inget. Hihihhi de va ju kul ändå. Inte alls likt slalom haha XD VI stannade och fikade ungefär halvägs i snön med en kopp varmchoklad, hemmabakade chokladmuffins som Victor bakat åt mig och Schoklad Keks X'3 HAHa.

    Jag säger bara såhär, de där dumma uppförsbackarna borde utplånas! TÄnk vad mycket enklare allt skulle vara då xD HAha. FAst... då skulle jag va ENORMT fet också.. och det vill man ju faktiskt inte ^^ HIHHIHI :) Men skojigt var det fast jag ramlade några gånger och sinkade farten en aning (A)

    Efter skidåkningen så drog vi hem till Victor och hade det riktigt mysigt och skojigt. :) Men när jag gick hem så glömde jag alla mina schoklad keks och grejjor XD DE va inget kul så jag surade lite när jag kom hem. Tills syrran slängde fram en kladdkake-bok hon fått från Mormor denna dagen :D SÅ vi bakade en kladdkaka com blev äcklig och satte oss framför tv:en och såg på en halvbra serie i två delar. EN mysig och lyckad kväll :)
    SKulle lägga in bilder om jag hade haft mobilsaksprogrammet installerat så jag kunnat ladda upp bilderna :( Tyvärr. skittråkig är jag. lägger inte in några bilder nu för tiden. Men de kommer! snart!
    GODNATT!

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Claudia

    ja, gott nytt år :D



    jag åt först middag med familj och vänner och sen firade med massa kompisar =) själv då?

    2010-01-03 @ 00:59:06
    URL: http://claudiias.blogg.se/
    Postat av: Sanna

    jg har firat med vänner och familj mest bara, tagit de lungt och jobbat lite i mellandagarna.

    Vad har du haft för dig da ?



    ja det finns enheldel härligt grejer på rean hos Chique

    2010-01-03 @ 01:13:31
    URL: http://moonzanna.se
    Postat av: Claudia

    haha åh låter kul! :D



    vad har du gjort idag då? :)

    2010-01-03 @ 19:40:12
    URL: http://claudiias.blogg.se/
    Postat av: Victor

    Visst var det kul va? :) hatar alla nerförsbackar! xD mkt roligare att åka rakt bara! :D men det var väldigt mysigt att fika mitt i spåret med dig <3333 måste verkligen göras om! :D

    2010-01-03 @ 22:45:31




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback