• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • PULKA! :D

    Datum: 2010-01-02 Tid:01:22:23 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    SKitrolig dag i pulkabacken med Jossan, Fredrik, Sandra och syster Maria. :) Jag hade jättekul och vi körde som små racerbilar genom snön xD Fredrik å jag trängde ihop oss i en pulka för att pröva.. DÖDSGUPPET! På vägen upp så ägde denna konversation rum:
    Hanna: -Vill du sitta längst fram eller längst bak?
    Fredrik: -Hmm.. vilken tror du gör mest ont?
    Hanna: -Jag skulle gissa på längst bak...
    Fredrik: -Okej, bra, då sitter jag fram! (Snacka om gentleman x'3)
    Sagt och gjort xD Jag satt längst bak, vi körde guppet, vi flög och... AJ!

    Dessutom så lyckades Sandra smälla sönder min termos på vägen ner så  jag fick ingen varm choklad xD Men brasan lyckades syrran tända fast hon råkade sprida ut veden över hela backen när hon råkade åka i ett gupp på vägen ner. Hon hade inget papper och inga tändstickor utan använde sig endast utav lite glöd som fanns kvar XD Hon är duktig min syster, kom inte och säg nåt annat!

    Vi körde dessutom lite "off-pist" i skogen vilket också var väldigt roligt må jag säga. :) Haha, en väldigt lyckad pulkadag i backen.

    På kvällen så såg jag Sound of music osm vi hade spelat in. Mycket fin film som är mysig att titta på. Men nu ska jag dra. HEJDÅ!


    Längtar till RIKTIGA backar!  Idre in my heart<33333333 :)


    SÅ otroligt vacker natur i Sound of music, som utspelar sig i Österrike :)


    JAG VILL DIT!



    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jossan

    hahah mkt ruuligt va de! :D Måste göras om!!

    2010-01-02 @ 12:31:43




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback