• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Shoppa-loss :D - Nyttigt för..själen, inte kul för plånboken (A)

    Datum: 2010-01-24 Tid:22:47:16 Publicerat i: Mode & Shopping

    Jajjamen nu kunde jag ladda upp bilderna igen :) Vilken tur va?
    I lördags var jag nämligen och shoppade hela dagen. Jag är mycket stolt och nöjd över mina inhandligar, köpte liksom FEM olika saker! Det är mer än jag någonsin shoppat på en och samma gång skulle jag tro. Jag är nämligen en sån där som lider av beslutsångest xD Men nu har jag shoppat ordentligt.

    Det fick blir TVÅ par nya skor eftersom de jag hade var så.. trasiga att inte ens en uteliggare kan komma i samma nivå som mig. Stora hål som läckte in och hemskt fula. Kunde inte gå med dem för att det gjorde så ont. Haha men jag får ju skylla mig själv när ja aldrig hittar några. Så i lördags så passade man på.  Gillar mitt beslut. En tröja som jag köpte från JC har jag tyvärr inte med på bilden eftersom den inte fanns någonstans på internet. Irriterande måste jag säga. Men jag får väl ta och fota den själv en dag ^_^(för lat egentligen xD)

    Det var en mycket trevligt tur till stan och när man kom hem så hälsade VIctor på. VI såg på 2012 vilken jag anser vara en *host* mycket *host* seriös och bra film. Kunde verkligen inte koncentrera mig. Det MÅSTE ha varit en PARODI!? XD HAHA.  Men vi hade det så mysigt så.
    Efter myskvällen så låg jag och läste ända till klockan fyra på morronen, vilket resulterade i att jag vaknade kvart över ett i morse. SÅ länge har jag inte sovit på jättelänge. Men det var skönt att få sova ut.

    Idag har jag softat hemma, behövde liksom en day-off. Var ute med Natha, hunden och Maria på en mysig promenad. Fikade med mormor och sedan har man hållt på med programering resten av tiden. Inte så superkul men nu är jag i alla fall klar. Det är skitskönt måste jag säga och det känns ganska bra. MEr har jag inte att berätta om den här dagen ^^

    Nästa vecka ska man nog klippa sig iaf, vilket är MYCKET behövligt. Tar gärna emot förslag på hur man ska klippa sig =D Gärna bilder!
    Men nu orkar jag inte mer för idag. HA det bra.

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Sessan

    Jag kan ställa upp som fikasällskap :D

    Snygga kläder, har också beslutsångest när det gäller att handla, så dyrt & modet är inte det finaste för tillfället :/

    2010-01-25 @ 06:59:34
    URL: http://victoria87.blogg.se/
    Postat av: nathalie

    skönt för dig att vara frisk igen ! med mig är det bara bra, det är inte jättemycket i skolan men det räcker för att jag ska bli stressad. haha !

    2010-01-25 @ 15:35:13
    URL: http://nathalieolssons.blogg.se/
    Postat av: emma

    shopping gör en lycklig! :) men som du också säger så är det mindre kul för plånboken ;( vilket dilemma :D

    2010-01-25 @ 15:50:54
    URL: http://emzaans.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback