• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Today is a better day ^^

    Datum: 2010-01-10 Tid:16:18:59 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Idag mår jag faktiskt lite bättre tror jag. :) Det är ju mycket bra, fast jag är fortfarande inte frisk. Det blir ännu en sån där slappar dag där man inte gör något vettigt. Jag har i alla fall hunnit med att laga Amerikanska Pannkakor och det var riktigt gott måste jag säga! Först tyckte jag att det blev jättelite men sedan visade det sig att man bara orkade typ en enda innan man var proppmätt. Men det kan nog göras om faktiskt ^^

    Jag har inget intressant att skriva så jag vill tipsa om en sida med SKITBILLIGT smink! :D Asså, jag menar riktigt billigt och det verkar vara bra grejjor också. Tyvärr så kostar "delivery" 48kr men om man beställer mycket så är det ingenting. Sminkborstar, ögonskugga, eyeliner m.m för 18kr. Kolla in sidan!


    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Claudia

    haha ja men verkligen :P

    2010-01-10 @ 16:42:19
    URL: http://claudiias.blogg.se/
    Postat av: L I N N É A - hablingbo töis!

    guud så vacker header!

    man längtar till sommaren ;)

    2010-01-10 @ 16:53:42
    URL: http://barfotasyster.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback