• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Hargebaden - here I come! ^^

    Datum: 2010-07-13 Tid:01:48:08 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    I morgon bär det av till Hargebaden där jag ska campa med familjen i husvagnen tills på måndag. :) Det ska bli superhärligt att få komma hemifrån lite och bara njuta av sommaren. Här hemma är det så varmt och kvavt att hela staden går omkring med tryckande huvudvärk och värmeslag. Det har tydligen inte varit såhär varmt på 16år!

    Så nu vet ni iaf vart jag håller hus de kommande dagarna, inte för att jag är säker på att att jag hade uppdaterat så mycket ändå xD. Men men.. see yah! =D



    Saknar<3
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: SARAH - You can't fix stupid

    sv: jag tar nog dagen som den kommer nu i sommar. sjdå? :)

    2010-07-16 @ 23:54:25
    URL: http://stpid.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback