• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Minisemester: check!

    Datum: 2010-07-20 Tid:01:34:42 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel


    Nej vet ni va! Nu är Hanna hemma igen. :) Har haft en mycket trevligt semester i Harjebadet - nära Askerssund- med långa dagar på stranden och ljuvliga dopp i storsjön, Vättern, med ljummet vatten. Detta var alltså vår "mini-semester" och lite si så där förberedande inför "stor-semestern" -som jag ser fram emot otroligt mycket- då vi åker till Öland i två veckor för att återigen bada i solens vågor. Inga brutna tår på hoppkudden är planerade i år :D

    I morgon tänkte jag nog lägga in lite bilder från semestern, men ni som känner mig vet att jag är lite seg med bilder ibland så det blir inget lovat! xD Men de kommer antagligen förr eller senare.
    Just nu kikar jag bara in för att tala om att jag lever, är hemma men sticker igen på Fredag.
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback