• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • BILDEXTRA

    Datum: 2010-07-01 Tid:16:49:59 Publicerat i: Foto/Fotobomber

    Okej okej okej, den här gången har jag varit alldeles förfärligt dum och inte ens talat om för er vart jag tagit vägen. Men så här är det iaf, sommarjobbet har tagit mycket på krafterna och när man sedan kommer hem till  världens härligaste sommarväder så är det väl klart att man inte orkar med BLOGGEN? Varför sitta vid datorn när man kan göra så mycket annat som är tusen gånger roligare? Så tycker iaf jag x) Hur som helst så kommer det lite bilder nu från ett par sommardagar och så midsommarafton. De får tala för sig själva XD Håll till godo!

     

    Under bloggtorkan så har jag iaf:

    * Sommarjobbat

    * Varit med vänner

    * Badat i pooler

    * fikat

    * Grillat

    * Sett på tv

    * Badat i sjööööööööööööööööön!

    * Varit skittrött efter jobbet xD

    * Shoppat i stan

    * Skolfest (innan sommarlovet)

    * Massa mer blaj xD



    Vi åkte till Bönergården..

    Sandra står och tycker att hon är snygg ^^



    Strike a pose


    Gillar vattnet :)


    Annorlunda vy..


    Natha såg lite ledsen ut xD Hon kanske frös?<3


    Jag, Sandra och Sandra ^^


    För det sägs att ovan molnen så är himlen alltid blå..


    Jossan :D


    Nellie var självklart också med till Stenviken! :)


    Fina lupiner ^^


     


    Jag å Jossan ego-ade oss lite xD


    HAHAH xD fråga inte!



    Midsommarstången kommer intågandes.


    ...och reses upp X)


    Människor XD (familj och vänner)


    Dans såklart :)


    Söta natha, Vackra Maria och Nathas fina huvud xD



    Power of the camera!


    Jorgubbar vill vi ha!


    Solsken =)


    Marias skor är söta. :D


    Sedan blev det grillparty hemma hos mig.

    Fredrik och Sandra :)


    Grillen, Jossan och Sandra =D


    Fredrik, Jossan å Sandra


    KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT


    Jottan å Fredrik


    Jossan, jag och Sandra :)

    Sandra, Hanna in action och Frida =)


    Fredrik brought wattenmelooon :)


    En drogad Hanna, Jossan, FRedrik, Sandra och så Frida :)


    Sandra och min lilla söta MAria<3


    Jag och Maria hade bakat chokladtårta X) Mycket god!


    Sedan spelade vi spel. Här är jag i full färd att berätta om en spännande incident med hjärtkudden XD


    Alias, mycket roligt!^^


    Dagen därpå var jag ute och strosade ett par minuter med kameran innan mormor kallade till fika. ^^




    Jordgubbstårta hos mormor blev det! :)



    Sedan, på kvällen, då vi tjejer va lite smådeppa så kommer pappa hem med detta!


    SER NI DET HÄR?????! HEAVEN ON EARTH!
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Frida l fplanting

    Åh Ben & Jerry's. Nu blev jag sugen ^^

    Men det är klart man håller sig ute nu, det är så ährligt ute. När solen är här iaf! :D

    Härliga bilder!

    2010-07-01 @ 17:40:24
    URL: http://fplanting.blogg.se/
    Postat av: MOA

    åh så fina bilder :) :)

    sv: ja jag hade tyckt att det vore ännu häftigare om grottan fortsatt ännu längre in! :D

    2010-07-01 @ 18:24:55
    URL: http://moiijs.blogg.se/
    Postat av: mersiha

    fiin blogg ;) vad gör du då?

    2010-07-01 @ 21:27:57
    URL: http://merissa.devote.se
    Postat av: Johanna

    jo absolut! Vilken linje läser du? =)

    Fina bilder också!

    2010-07-01 @ 21:55:28
    URL: http://hejsari.webblogg.se/
    Postat av: Elina

    Jättefin blogg, DU är super duktig på att fota! :)

    2010-07-01 @ 22:07:59
    URL: http://elinakronberg.blogg.se/
    Postat av: Guro

    Så mange fne sommerbilder! :D

    2010-07-02 @ 21:31:04
    URL: http://guroleirvag.blogspot.com
    Postat av: Ine

    Så fine bilder! Så ut som dere hadde det veldig koselig :-)

    2010-07-04 @ 19:39:35
    URL: http://ineertvaag.blogg.no
    Postat av: Annika

    Underbara bilder!

    2010-07-05 @ 19:42:00
    URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback