• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Att bygga korthus

    Datum: 2010-06-14 Tid:20:41:39 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Att bygga korthus det är inte lätt. Såhär gick det till när Natha och jag fick för oss att vi skulle prova på det.


    Jag lyckades, efter många om och men.


    Natha lyckades också.. fast.. eh. jaa.



    Ett ståtligt palats ^__^



    När Natha såg detta så blev hon sur och betsämde sig för att fuska XD Äpplen är tydligen bra stöttepelare för er som inte provat det =)
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: dusko.s

    Ja, men det var verkligen supergott. Det smakar helt annorlunda. Jag ska försöka att ta reda på vad rätten heter så kan du kolla efter den nästa gång du äter på ngt uteställe. ;) Äsch, jag äter jämnt mitt i natten, men jag e smal som en pinne. hehe :)

    2010-06-14 @ 23:48:56
    URL: http://duskoo.blogg.se/
    Postat av: Chanto

    sv: det hoppas jag med... ;)

    2010-06-14 @ 23:51:11
    URL: http://chanto.blogg.se/
    Postat av: PsychoBlonde

    sköönt :D:D haha de ser ut som de e ditt hår som står upp på första bilden :P

    okeej skla du jobba med i sommar då?=)

    2010-06-15 @ 01:32:56
    URL: http://psychoblondie.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback