• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Sjukgymnast/kiropraktor

    Datum: 2010-06-09 Tid:13:51:16 Publicerat i: Träning & Hälsa
    Idag har jag varit hos sjukgymnasten. Kan väl inte säga att det var en speciellt rolig upplevelse men definitivt nödvändig. Min sjukgymnast är väldigt duktig, noggran och lyssnade verkligen på det jag sa. Han var inte heller sådär ung eller superseriös, inte så snygg heller haha vilket jag tycker är bra. Han kunde verkligen sitt jobb. Dessutom så visade det sig att han även var kiropraktor och vill tydligen knäcka hela ryggraden å nacken på mig XD För allt ont som jag har hänger ihop: knäna, höften, ryggen, nacken å huvudvärken. Så nu ska det bli träning. Han provade dessutom att knäcka lite men seriöst vad ont det gör! :o Han la av efter bara ett par gånger för det var ganska otäck. Smärtan kan jag väl klara men man blir så snurrig i huvudet sen och det är läskigt. Tror dock att jag ska låta honom förtsätta nästa gång för han verkade så duktig och det vore ju bra för mig.

    Nu ska jag snart ner till skolan för att träna lite sång igen till avslutningen och studentmiddagen. Får se hur det går eftersom jag är ganska förkyld.. Men men.. Blev en liten uppdatering. Har haft fullt upp igen så har inte hunnit med datorn mer =) Bilder kommer!


    Btw, tror ni att jag skulle passa i typ den här frisyren? :D
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jossan

    Tror jag kommer sitta som en smäck på dig ^^ tror du kommer passa bra i den :)

    2010-06-09 @ 18:11:43
    Postat av: Anonym

    Riktigt fin blogg =)

    2010-06-09 @ 19:11:07
    URL: http://fotomojjet.devote.se
    Postat av: PsychoBlonde

    jaa :D just nu är det en massa studentmottagningar & sista är på fredag så resten av helgen blir nog lugn :) ska du sj göra?=)

    2010-06-10 @ 08:09:07
    URL: http://psychoblondie.blogg.se/
    Postat av: Chanto

    sv: det är bara bra... själv då?

    2010-06-11 @ 09:32:26
    URL: http://chanto.blogg.se/
    Postat av: viki

    jag tror du kommer se superbra ut i den!! =D

    Sv; Åh vad skönt, hos oss är det molnigt och regnint hela dagen!! =(

    Hoppas du får en FIN dag! =)

    Kram!

    2010-06-11 @ 13:40:21
    URL: http://vikisblogg.blogg.se/
    Postat av: SARAH - You can't fix stupid

    sv: Okej så bra!

    Fick det i onsdags, sjdå? :)

    2010-06-11 @ 19:09:41
    URL: http://stpid.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback