• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Uppsamling

    Datum: 2010-06-04 Tid:07:28:50 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Sorry för inget inlägg igår men hade viktigare saker för mig än att sitta vid datorn. Solen sken ju och värmen var otrolig så det blev en självklarhet att kasta sig ner på en filt ute i gräset. Jättemysigt. Innan dess så gick jag och Sophia ner på grillen och köpte glass. Eller rättare sagt så bjöd hon mig typ för jag råkade glömma mina pengar hemma då jag vaknade kvart i 8 på morgonen och skulle ha sista matteprovet innan sommaren kl 8! Oja, det var bara att slänga sig upp ur sängen och sticka dit. Tro mig eller inte, jag hann!

    Var även på sista lektionen av lärjungaskolan, riktigt sorgligt faktiskt. Har lärt mig så otroligt mycket och tyckt att den har varit jättekul! Kommer att sakna det.

    Idag ska jag på uppsamling till Kåre. SKulle ha åkt till honom med hästprofilen förra veckan men jag var ju sjuk så jag får åka idag istället. Lite synd att det är på min lediga dag och jag inte har några kompisar som ska med.. men det blir nog kul ändå! :) Hoppas bara att det är några mer tvåor för jag vill inte bara göra de lätta sakerna som ettorna får göra XD Jag vill köra, annars äre inget kul.

    Nu är det bäst att jag går och byter om. Senare idag ska jag, Jossan och SAndra ha fettisdag. Det blir nice. :)

    Hoppas vi får ha med oss Gutta<3 Han är så fin!

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback