• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Photo-shoot: Luffare (del 1)

    Datum: 2010-05-21 Tid:01:01:01 Publicerat i: Foto/Fotobomber
    Som jag redan talat om för er så drog jag och Fredrik ut på fotorunda i Tisdags. Det blev en hel massa snygga bilder nere vid tågbanan och nu tänkte jag visa resultaten. Ni får inte vara alltför hårda på min "första riktiga photo-shoot" xD HAHa. Jag tycker i alla fall att det blev många fina bilder. Dock så kommer de ju inte helt till sin rätt när de blir så små här på bloggen. Men hur som helst: Håll till godo!
    Glöm inte copyright-lagen! Inga bilder får kopieras, hur snygg han än må vara xD hihhihihi

    (Orkar inte lägga in alla bilder idag. Så det får bli så snart de andra är redigerade. Så detta blir del 1 ^^)




    Färg...


    ...eller svartvitt?


    Hm.. föredrar nog den i färg trots allt, den ger mer :)


    Den här blev bra! :D


















    H&M-reklam bild XD




    Avslutar med dessa bilder för idag. Mer bilder kommer så fort jag hunnit redigera lite ^^
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: emma/oldbabydoll

    tycker mer om bilderna i sepia elr svartvitt, skitfina verkligen! du har tur som har en så bra modell ;) vilken kamera amvänmer du? :)

    2010-05-21 @ 20:48:21
    URL: http://oldbabydoll.blogg.se/
    Postat av: Evelina

    Ja tack :D det var jobbigt att klippa honom, så det var ju bra att du tycker han blev fin :)

    hihi. Sjukt snygga foton! Svartvita är ju verkligen så grymt snyggt!

    2010-05-21 @ 22:36:01
    URL: http://silverninas.blogg.se/
    Postat av: Jossan

    Ojoj av tjusiga bilder ^^

    2010-05-22 @ 15:09:07




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback