• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Ser fram emot kvällen

    Datum: 2010-11-05 Tid:16:50:47 Publicerat i: Bakning & Recept
    Idag har jag minsann haft fullt upp. Hela tiden har jag sprungit fram och tillbaka med saker och fixat en massa, men nu när jag tänker efter så kan jag inte komma på vad jag har gjort. Jag har rusat omkring överallt och haft ett fullt sjå men vad gjorde jag egentligen? Absolut ingen aning.. Aja. det var säkert något jätteviktigt och bra.

    Ikväll kommer Simon hit, äntligen! :) Vi är bjudna på mat hos mormor så antar att vi ska dit en liten runda innan vi drar hem till mig igen och inväntar mina små vänner. Ikväll blir det nämligen "fest" hemma hos mig. Blir säkert mycket mycket trevligt, jag ser iaf fram emot det! Vet inte riktigt vad vi ska hitta på än men det blir väl film och lite sånt. Det är sånt som märks. x')


    Måste bara slänga upp en bild på Nathas superfina Halloween-tårta som hon bakat! =D Är den inte superhäftig?
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback