• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Short day

    Datum: 2010-10-03 Tid:01:20:44 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Oj oj oj, känner att det var riktigt länge sedan jag skrev något här nu. Okej, iaf lite mer än en vecka. Har nämligen haft fullt upp med annat. Nu är det så att klockan råkar vara över 1 på natten så det här inlägget blir nog inte så jättelångt. Tänker bara tala om att jag lever, vad som har hänt idag och att jag kommer skriva lite mer i morgon om de viktigaste sakerna som hänt under bloggtorkan. Dessutom har jag en hel del foton som bara väntar på att läggas upp så att mina kompisar får skämmas.... (A) (Nu blir Sandra och Jossan oroliga^^)

    Eftersom jag kom hem sent igår och somnade ca halv 4 (4) på morgonen så tog jag lite sovmorgon. Eller ska man kanske säga mycket sovmorgon? Har nämligen inte sovit till halv 1 sen jag vet inte när. Hur som helst så var jag tydligen helt slut och fastän jag vaknade vid 11 så orkade jag bara inte gå upp utan somnade om igen. Skönt var det i alla fall.

    Eftersom jag vaknade så pass sent idag så har jag inte hunnit med så mycket. Det blev åtminstone en riktigt superpromenad med syrran och hunden. Måste bara berätta lite kort om min underbara hunds extrema personlighet xD Ni ska bara veta hur envis hon är. Efter en liten bit så bestämde hon sig för att 'nej nu tänker jag inte gå längre', tvärnitade och såg oss envist i ögonen med en blick som sa att hon minsann inte skulle gå en meter till. Vi lockade och pockade, drog lite i kopplet men hon totalvägrade. Efter ett tag blev jag irriterad och la istället kopplet på marken och gick runt en krök på grusvägen (kunde hela tiden se änden på kopplet) eftersom jag vet att Nellie alltid brukar komma om man bara går iväg. Vi ropade och väntade, men ingen hund kom det. Suck suck.. tillsist fick vi nog och gick tillbaka till henne för att se vad hon gjorde egentligen och ja.. där står hunden kvar som fastfrusen i marken och kollar på oss som om vi vore två idioter som gått iväg. Jag tar upp kopplet, kollar på henne och ber henne snällt att följa med. Hunden ser glatt på mig och så fortsätter hon promenaden åt vårt håll som om ingenting hade hänt xD Haha, så himla gullig!

    Hur som helst, promenaden blev väl ungefär på 5km, så jag är nöjd. Det är långt för att vara Hanna. Eftermiddagen och kvällen har jag mest slappat framför tv och försökt ladda om batterierna. Blev att kolla ifatt på några missade serier under kvällen, med kaffe, fika och annat smått och gott på bordet. Efter serierna såg vi på Iron Man 2 och så var det läggdags (=data och bloggdags).
    Nu ska jag sova. Godnatt!


    Jag älskar nattpromenader. Gör du? :D
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Hemlig

    Om ja gick med en söt tjej som du ;)

    2010-10-18 @ 19:51:04




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback